Weet iemand een site waar je de PAL release datum kan vinden? ik vind alleen maar NTSC release datums. en volgens mij komen PAL spellen altijd later uit. Halo enzo zijn natuurlijk 14 maart
Binnenkort komen we met een geheel nieuwe website en zullen dan ook duidelijk op de website een soort lijstje hebben van de aankomende games.. zo uit mijn hoofd weet ik ze nog niet welkom trouwens /snelle reactie
Ik ga niks verklappen, maar er komt wel een.......in en ook ..... wordt verbeterd, en zelfs krijgen we een heuze online ......... Disclaimer : het aantal puntjes kan niet worden verbonden aan het aantal letters van het bedoelde woord
Thanx voor de info aan ntsc releases hebben we nix, dus ik wacht met smart op julie pal-lijstje ik heb mn xboxje in bestelling staan. met Halo, Oddworld, DoA3, Gotham, xtra controller, DVD RC, Advanched scart. is Blood Wake trouwens Leuk? of kennen jullie die niet
Bloodwake is niet zo leuk, wel focking mooi. check ook gewoon het nieuws n beetje, laatste tijd komen er veel release dates voorbij
hmm, 7 maart, één week voor de launch, ben je dan niet wat laat om nu een ....... te beginnen? want het lijkt mij veel werkt , ach, je kijkt maar
ja ik denk niet dat die ......... op tijd afkomt, zeker omdat we nog op zoek zijn naar iemand, maar 7 maart is iig de planning voor XBW.nl v 3.0 met een hele mooie featureweek n stuff Die ........ is bijzaak, wel belangrijk though
Ik heb hem besteld bij Informatique (bij producten xbox intypen bij 'zoeken') ik werk daar, dus krijg inkoopsprijs. scheld maar 10€ op de console, maar 18€ per spel
nou en of ik hoop dat het alleen maar beter gaat worden dat gun ik jullie wel, enne dat floppie komt maandag wel
Mark mail die files ff, moet die zooi maandag inleveren anders krijg ik echt probleme, heb me er vanochtend al uitgeluld..