alleen maar die K* Amerikanen die denken dat ze er zo meer geld uit de games kome!! dan koopt iedereen HALO op NTSC en PAL.... maarja, daz mijn mening!!:{ :{ :{ zelf heb ik mijn Xdoosie uit Singapore waar ik hem vorig jaar heb gekocht, toen ik er nog woonde!!! O, Singapore is soooooooo FANTASTIC!!!! het is wel stom van die PAL en NTSC: laatst gingen we naar een vriend, dacht ik: leuk hele nacht HALO spelen, wat ik niet wist was dat hij natuurlijk eentje uit engeland had en dus een PAL!!! Bale!!!! was dus hele nacht RS 3 en Worms 3D!!!!
sorry, was effe een beetje uit de hand gelopen over Amerikanen!!! niet dat ik wat tege ze heb maar ze zijn gewoon uitbuiters!!!
pal en ntsc komt allemaal door de regeeringen van VS en de EU, het is ooit zo gekomen. Je kan er niet zo veel aan doen bhalve modden<
als jij zo reageert wprdt het nutteloos ja maar toevallig gaan mijn broers daarheen in maart die gaan naar hongkong en naar australie en maybe hebben ze daar dan al halo 2 dus als het in australie ook pal is kunnen ze die voor mij meenemen.
Dat denk ik niet, de release datum voor Halo 2 is wereldwijd April, (dat denk ik toch) En ik zie geen reden waarom dat zij hem eerder zouden moeten krijgen hoor, dan nog een maand vroeger! Dat zou Microsoft nooit doen, Japan is zowiezo niet geintresseerd in Halo 2, die hebben liever Japanse RPG's.