panasonic gamecube Q

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mello1982, 1 jan 2004.

1. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou deze japanse gamecube bestellen maar weet niet zeker of ik er goed aan doe,heeft iemand deze cube al en kan mij zeggen of het een goeie aankoop is.
    ik heb wel eens gezien hier op het forum dat iemand hem had volgens mij bij the green mile met show hier je eerste aankoop.......
    ik hoor graag jullie reacties;)

2. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hrt zelf onnodig, je kunt alleen maar als extra dvd's spelen, mar als je al een dvd speler hebt kan je beter een gewone cube halen. (bespaar je geld..)

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    en hij kan alleen japanse dvd's afspelen..

4. Silent522

Silent522 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en panasonic is net gestopt met de productie ervan

5. gerjan

gerjan Guest

ja idd, omdat zij de prijzen niet omlaag konden doen, en daardoor niemand die cubeQ met kocht. (hij is overigens wel erg mooi)

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien wel mooi maar helemaal overbodig.

7. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt alvast voor de info....ik had gelezen dat ie ook zowel japanse als amerikaanse cube spellen afspeelt.
    maar mijn belangrijkkste vraag is,kan ie wel hier in nederland aangesloten worden met onze stopcontacten en scart etc etc.?

8. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook wel geintereseerd in, ik wacht ook nog even af op reacties (Het design ziet er namelijk wel erg mooi uit!)

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou um nie kopen. Hij is VERSCHRIKKELIJK duur. Hij is mooi idd, maar de kwaliteit van de dvd speler laat te wensen over... En daarbij, ik neem aan dat je al een xbox hebt (want wat doe je anders hier? :D), dus je hebt al een dvd speler!! De dvd speler die in de xbox zit doet zeker niet van die van de cube onder, integendeel zelfs... Tja als je geld teveel hebt kun je het doen natuurlijk, maar je mag het ook aan mij doneren :D

Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hij zal wel op andere stekkers zitten dan hier en waarschijnlijk ander voltage waardoor je een verloopstekker/adapter (ben naam ff kwijt maar blokje dat stroom omzet, transformator dacht ik dat het heette) nodig hebt. Dan is er kans dat je met balken zit (als de Jap ook een ander tv formaat hebben) en zal je er geen pal games op kunnen spelen dus moet je ze importeren.

11. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    hij kostte 599 euro zag ik net op internet,best duur ja maar ontzettend mooi:D

12. DouNiu

DouNiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met PAL (Europa) zit je juist met balkjes (50Hz), niet met NTSC (Jap/USA) (60Hz).

Er is geen kans dat je met balkjes zit, de kans is er dat het helemaal niet eens werkt als je PAL tv geen 60Hz aan kan. De meeste moderne TVs kunnen dat wel. Daar is overigens makkelijk achter te komen, op je PAL XBox heb je namelijk de mogelijkheid om bij je instellingen van 50Hz naar 60Hz te switchen. Is het mogelijk, zit je met PAL ook niet meer met balkjes...

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bespaar je de moeite man, koop een gewone gamecube! (Tenzij je geld teveel hebt :D)

14. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een gewone gamecube maar ik vind die panasonic cube erg vet....misschien ruil ik mijn gewone er wel voor in met wat spellen,heb ik weer korting extra

15. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dan moet je ook een stroom converter halen en de freeloader zodat je nederlandse spellen kan laden.

Als ik jou was zou ik gewoon een vette dvd speler halen van samsung voor dat geld

16. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    hallo |:- 600 euro voor een gameconsole, dat is nog 120 euro meer dan de xbox bij de release hier in EU kostte :{

IK snap niet dat ze zoiets durven aanbieden.

17. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
  18. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    wixx-het gaat me niet om de dvd speler maar meer om de cube zelf.
    een echte collectors item:D
    ice-ze hebben hem hier niet bij dimensionplus....dus ik zou binnenkort naar rotterdam moeten want alleen daar kun je volgens mij die cube nog halen.
    maar in ieder geval bedankt voor de tip

19. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    400 euro + verzendkosten hier!

Klikkerdeklik

20. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    is erg goedkoop,ik wou hem bestellen maar ik moet eerst een account aanmaken en dat doe ik ook maar het lukt niet.....er staat de hele tijd,uw e-mail adres klopt niet bij je account of zoiets...raar.

Deel Deze Pagina