Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste moet ik zeggen dat Splinter Cell: Pandora Tomorrow een supervet spel is. De singleplayer boeit me en het online gedeelte is werkelijk een reden om Live alleen al aan te schaffen.

    Maar nu, het online gedeelte is voorzien van ranglijsten en dat levert heel wat frustraties op. Jullie kennen het vast wel, je wint haast en iemand verlaat de game. Hij krijgt een vette penalty maar jij, zoals mevrouw Mourali dat zo goed kan zeggen, gaat naar huis met niets! O-)

    Nu heb ik een idee; naarmate je meer speelt kom je natuurlijk ook meer leavers tegen. Wat als we nu eens alle nederlandse mensen die leaven, en dan bedoel ik mensen die dat geregeld doen of waarvan je een sterk vermoeden dat diegene dat deed voor de stats, in dit topic plaatsen. Punt een om de leavers te laten zien dat wij dat niet pikken en dat we ons kunnen voorbereiden door mensen voor de game begint eruit te knikkeren. En punt twee, we gebruiken dit topic gewoon als "schandpaal".

    Alvast bedankt en zie het maar als een "zuivering van de community" en mischien dat we nu meer games kunnnen spelen en die ook afmaken!

    Leavers waar je maar beter niet mee kunt spelen!:
    BadBoy NL
    DOG OF DOOM
    Darpachief
    Captainkeyes
    Tom and Roel
    Hardweir
    Toofast2Furious
    burki4ever
    Thecrusher 89
    BATI NL
    Maus NL
    Dark Sniper NL
    Headcollector
    Killaking 66
    King Jelzie
    Robborobbo
    NL MASTER
    Stalsius
    Dark Lucifer NL
    Conan Barbarian
    Heebres
    Sluipschutter 13

    Na een tijdje wordt je uit de lijst verwijderd. Als je vindt dat je ten onrechte in deze lijst staat. Kom met argumenten!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wiehoe lekker mensen naaien
     
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen naaien ons , of voel je je aangesproken?
     
  4. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt die klote statistieken mogen ze voor mij uit xboxlive slopen als dat er niet zou zijn zouden we niet van dit soort gezeur hebben.

    Sommige mensen spelen een spelletje voor de lol. Als je wilt dat dit niet gebeurd kan ik je maar 1 advies geven en dat is door een game te hosten met privat slots zodat je weet met wie je speelt.

    Zodra je in public games speel kun je hiermee te maken krijgen. Jammer maar is helaas niet anders.
     
  5. Chevalric

    Chevalric Guest

    Amerikanen zijn nu eenmaal dol op statistieken, bekijk maar eens de site van Major League Baseball of een van de andere grote sporten uit de VS... Je wordt doodgegooid met tabelletjes :)
     
  6. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Sjezus who cares about statistics. het gaat om de fun, het is jammer dat sommige mensen dit niet begrijpen. En trouwens is het je wel eens door je hoofd gegaan dat die mensen die droppen misschien weg moesten gaan, wc gaan, eten, slapen, of misschien is hun connectie verneukt.
     
  7. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik heb het hier over de mensen die zeggen dat ze in de game blijven en dan nadat hun eerste rush-attack vast is gelopen leaven. Ik weet heus wel wie ik in dat topic zet.
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Deels ben ik het met je eens Nilamo, maar het is gewoon leuk om te zien hoe goed je bent in verhouding tot de rest van de wereld.
    En verder slaat dat 'naar de wc, slapen, eten... blabla' van jou ook nergens op. Want hij vraagt alleen maar om de echte leavers:
    Je hebt trouwens ook lekker gemakkelijk praten als je de game niet eens hebt :{
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  9. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    stats zouden ook echt wat kunnen betekenen als je stats perland zou hebben. De echte nr 1 zou best een ander kunnen wezen. Dit alleen al door het feit dat de nr1 en nr2 nooit tegen elkaar hoeven spelen. Dat is ook het nadeel van de tijdzones. Voordeel is wel dat er altijd wel iemand online. Maar dit trekt de stats wel degelijk uit zijn verband. Daarom zie ik het nut er niet van in. Het vervelende is ook vaak. Dat de stats redelijk te beinvloeden zijn door het heel veel te spelen goed of slecht vaak is het alleen maar een optelling van punten.

    De stats systemen zuigen. Dus zoals mijn voorganger al zei het gaat om de fun. En er zijn ook zat andere redenen waarom iemand vertrekt.

    @biscuitje

    Hoe weet je dat het een echte leaver is. Zovaak kom ik in splintercell de zelfde personen niet tegen. Dus echt zeggen dat het een leaver is gewoon niet te zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  10. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het duidelijk is dat dit topic is voor de mensen die er wat aan willen doen. Of stats wel of niet leuk zijn vraag ik niet.

    Ranglijsten zijn niet voor niets een gedeelte van het online gebeuren... Er is vraag naar! Speur dit hele forum maar eens af naar mensen die bijv. in hun signature een bepaalde rank hebben staan. Of het nu van Top Spin, Counter-Strike, Amped of Splinter Cell is.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  11. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt nutteloos wil je iets van 2000 users hier in gaan zitten zetten net of iemand hier na kijkt als hij een spel gaat spelen uu mischien staat hij er wel tussen. NIET DUS
     
  12. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic heeft wel degelijk te maken met de stat. Het is zelfs zo erg dat je liever bij iemand anders in het team gaat zodat je stats door en noob als mij niet worden aan getast.

    Dit probleem is dus alleen maar een probleem voor mensen die op stats kicken. De oplosing hiervoor zijn de privat games.

    Publiek mensen een slechte naam geven voor dingen die ze doen die je niet kunt bewijzen zijn uit het stenentijdperk. Vind ik ook alles behalve netjes.

    Je weet ook heel goed hoe ik hierover denk je kent me ook. We hebben het hier ook al vaker over gehad.
     
  13. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens: Laatst kwam er iemand mijn game binnen, Silver Orc. Op de laatste seconde verliet hij de game. Daarna kwam hij de game weer binnen en had een zielig excuus, maar hij beloofde dat hij niet zou leaven en wat deed hij? Leaven toen het mis ging!
     
  14. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je altijd nog de kick funtie om zon persoon uit de game te verwijderen.
     
  15. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat je tegen elke vorm van stats bent maar zie het dan zo. De bewijzen zijn mischien niet 100% zeker maar elkaar behoeden voor leavers is niet verkeerd. Jij speelt toch ook graag een potje af?
     
  16. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daarom speel ik altijd met vrienden die zeggen dat ze weg gaan. Of om wat voor reden ook. Het punt voor jou is dat je dan verliest want in je eentje word het best moeilijk en kost het je punten. Als je voor de lol zal spelen zal het je een worst wezen wat vaak komt er wel iemand bij die serieus wil spelen. Dus zie ik het niet als een probleem mensen komen en gaan goede en slechte.

    De reden van deze post gaan simpel en alleen maar om je stats en niet om andere te waarschuwen want dit zijn dingen waar je niets aan kunt veranderen leuk is anders maar het is zo
     
  17. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zit hier ook een stukje eigenbelang bij, maar is dat dan zo erg? Ik profiteer toch niet van anderen, ik vraag hen alleen maar hulp die ze van mij ook kunnnen verwachten.

    Dit draait uit tot niets, het doel van mijn topic is duidelijk... 8)
     
  18. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwste update heeft naar mijn weten onder andere dit hele issue verholpen, mensen die de game voortijdig verlaten krijgen de penalty.
    Maar voor een grotere lijst moet je het officiele Xbox forum maar checken :).
     
  19. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Okéy eindelijk meewerking... ;) Maar laten ze dan bij die patch gewoon 100 punten eraf trekken.
     
  20. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat in nou weer te extreem, als bijv. je internet uitvalt ben je zo 100 punten kwijt :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina