Pandora Tomorrow Live Glitch

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemhauser, 27 mei 2004.

1. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tijdens een Live-sessie met Pandora ontdekte ik de volgende glitch. M'n Live-maatje en ik waren spy en twee Amerikanen de mercs in Warehouse. Ik pakte een merc van achter beet op het moment dat hij de trap af wilde gaan. Ik zweefde vervolgens achter hem in de lucht, totdat ik door de andere merc werd neergeschoten. Ik respawnde, ging links door de deur en het gat terug naar binnen. Ik klom naar boven, zag een merc een mijn ophangen en wilde 'm een klap op z'n kop geven. Ik druk op A, er gebeurt niks. De merc draait zich om, kijkt me recht aan en loopt langs me heen zonder me te zien. De mijnen waar ik langs loop gaan niet. Ik loop ondertussen nog steeds achter de merc aan, op A drukkend, maar er gebeurt niks. Hij loopt naar z'n maatje, die met een lamp loopt te schijnen en ook hij ziet me niet. Ik heb daar minstens 15 seconden tussen twee mercs gestaan en ze zagen me niet. Pas toen 1 van hen z'n laser aandeed, zag ie een indicatie dat ik er was en schoot ie een granaat af die mij en zijn collega-merc om zeep hielpen.
    Volgens mij heeft dit alles te maken met het tegelijkertijd beetgrijpen/trapklimmen.

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is een Glitch?
    Een soort van bug in de game?
    Ik had ook een bug gevonden in Splinter Cell: PT.
    Toen ik op Xbconnect aan het spelen was in de map warehouse.
    Ik was toen bij die kamer met die laatste drie computer's.
    En toen ik een sprong nam op een kist om naar die computer's te rennen ging het beeld ineens raar doen. En toen het beeld weer normaal was zat ik ineens in die kist en kon ik er niet meer uit. En de vijand kon me ook niet zien maar wel horen. :D

3. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    mischien was het lag ?
    ik kan soms ook niet nekken pakken als ik achter een merc ben en op A druk...

4. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn partner kon een keer vliegen in het cinema level. En nekken breken en hakken. Maar hij kon gewoon vliegen.

Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    dit gebeurd als je UBER lag hebt..

6. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uber lag nog wel. En dat mijn partner begint te vliegen is dat dan ook gewoon uber lag, of een fout in een spel.

7. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    Het denk dat het een combo tussen lag en een fout in het spel is.... Ik ken namelijk een hele riedel glitches dus het spel bavat nog een hele hoop fouten, naja gebruik je voordeel eraan.... Zou ik doen tenminste

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

Ik heb die bug ook gehad in Warehouse ik had precies het zelfde ik wou op een merc zijn hood springen maar i.p.v. dat ging ik op die merc zijn hoofd zitten en kon ik gewoon met hem mee "lopen". En na dit een tijdje gedaan te hebben sprong ik er maar af en was ik ook onzichtbaar. En ik kon niet hacken/slaan/grijpen. Maar ik kon wel gewoon grenades schieten en merc's tazeren. Echt heel vaag, maar het komt volgens mij niet door lag want zoveel lag was er niet.

9. Lionhard

Lionhard Guest

uhmm even voor de goede orde:

een glitch = buiten het level (buiten de muren)
    een bug = een foutje in het spel

dit is dus een bug...

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    euhmmm een glitch is iets waar je in het spel profijt van kunt hebben.. hoeft niet zozeer buiten het level te zijn

11. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hoeft het ook niet buiten het level te zijn hoor

12. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Even voor de goede orde; we hadden geen lag. Ik zweefde in een grip-positie achter hem. En ik zweefde precies dezelfde kant als zijn rug op ging. Hij draaide zich om om de trap af te gaan en ik draaide mee.

En dat het beetgrijpe niet lukte door lag, oke. Maar hoe verklaar je dan de mijnen die niet afgaan en de mercs die me niet zien? Ik heb lag meegemaakt in Pandora en dat is gewoon irritant en niet bizar zoals nu. Er skipte niks, iedereen liep gewoon normaal.

Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  13. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    dat was ook lag! door die lag liep je verderop dan dat je eigenlijk was.. dus gingen die mijnen ook niet af en zagen de mercs je ook niet omdat je daar helemaal niet was..

14. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm Ik vind t maar vaag hoor...

15. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    @Kryden

Offtopic: Waar woon je in Voorschoten en wat is je voornaam, misschien ken ik je en kunnen we een keer samen spelen ofzo.
    Ik woon namelijk ook in Voorschoten en ik heet Rogier.

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    jongens, hier hebben we het PM systeem voor.. :{

17. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    rustig maar jongen, 1 zo'n klein berichtje en metteen gezeik...

18. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    ik had daarnet nog dat mijn teammaat me bij de warehouse spawn zag bewegen (ook echt de bewegingen die ik maakte) terwijl ik al in sector 2 zat! Toen hij een sticky shocker schoot stond ik ook echt onder stroom. Maar de mercs zagen me ook niet en ik kon ook niet op ze springen en virussen hacken en zo dus ik denk dat ik op een andere plek eigenlijk was. kon wel iemand met een sticky cam in laten slapen trouwens!

19. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    mmm dit klinkt inderdaad als een fout en niet als lag

20. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij werd afgemaakt in cinema op de plek waar je helemaal omhoog kan klimmen via de muur waar de merc ook bij kunnen...Hij ging echter niet dood maar was een staand figuur en kon niet schieten of draaien alleen opervlakkig bewegen. Ik gebruikte hem als afleiding terwijl ik hackte want hij kon NIET dood...Heel raar

Deel Deze Pagina