Pandora vandaag-> prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Vinelli, 4 apr 2004.

1. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de spinter cell prijsvraag nu niet gesloten? Hij staat namelijk nog steeds open.

Nu ik toch post, wanneer komt de uitslag?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als de prijsvraag nog open is dan kan je nog steeds mee doen. De prijsvraag sluit automatisch.

Edit: Raar inderdaad, 'in mijn tijd' sloot 'ie automatisch :+ Daarnaast, ik had mijn antwoorden ingevuld en kan nog stééds weer iets invoeren.

Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wacht ook nog steeds op de mafia prijsvraag uitslag.

4. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    TC pandora tomorrow hoort dicht te zijn en maffia is nog niet geweest

5. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :cool: jep jep jep :cool:
    8)

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    dicht :p

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    maar de mafia prijsvraag dan??? die was vorige week gesloten.. of wachten jullie met bekendmaken todat hij uit is?

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Offtopic: Alweer 1 met me avatar? damn.

-Ontopic: Wouter -> zo heeft masterj ooit eens gewonnen. Jij had subtiele hints gegeven dat wij t allebei fout hadden en hij had toen zijn antwoorden opnieuw gesubmit en had nog gewonnen ook :)

9. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Mafia is al uit ;)

10. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, het word tijd dat er word bekent gemaakt wie splinter cell hebben gewonnen, want dat wil ik namelijk wel graag weten. Dan weet ik of ik m'n casemod kan afmaken, en m'n xbox weer in elkaar schroeven, of al m'n duurverdiende centjes aan SC moet uitgeven.

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar alvast naar de winkel dan, want de kans dat je wint is nog minder dan 0,00001% ofzo. Doe al 2 jaar lang mee en nog nooit gewonnen. :'-(

12. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik al een half jaar langer dan jij, en ook nog nooit gewonnen, maarja, ik hoop nog. (En m'n salaris komt toch pas midden van de week ofzo binnen)

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De prijsvragen van xbw zijn gelimiteert tot leden. Niet iedereen zit hier nog actief. Je hebt hier een véél grotere kans om iets te winnen dan met wedstrijden op landelijk niveau. Zo bekijk ik het altijd. *)

14. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, precies :D, dat is de juiste manier om er tegenaan te kijken.

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik blijf het ook gewoon proberen, je weet het natuurlijk nooit :)

Ik ken trouwens geen enkele site die zo veel heftige prijsvragen heeft.

16. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ik ook niet, maar het is wel balen dat vaak newbies de prijsvragen winnen

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    vreemd dat de uitslagen van die wedstrijden tegenwoordig zolang op zich laten wachten. eerst was er toch gewoon elke week een nieuwe prijsvraag + de uitslag van de vorige prijsvraag :confused:

18. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Doen ze nou om te zorgen dat als ze de uitslag bekend maken, de publishers hem dan ook klaar hebben om te versturen, zijn namelijk nog al veel klachten over geweest.

En het is idd wel balen dat vaak newbies de prijsvragen winnen, maarja, voor mij ben jij (Reteppd) eigenlijk ook nog een beetje een newbie, maarja, das meer mijn eigen probleem, omdat ik hier al redelijk vroeg zat, en je hoeft er geen commentaar op te geven, want ik weet al wat je dan zegt, en ik ben het met je eens. En trouwens, newbies hebben evenveel recht om te winnen als mensen die hier al heel lang lid zijn, daar kun je geen verschil in maken. Toch jammer dat we nog niet van die dikke prijsvragen hadden toen er nog veel minder leden waren, maar dat komt natuurlijk ook omdat de site toen nog niet echt bekent was.

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    tja, soms kost het tijd om uit te zoeken wie het juiste antwoord nou gaf.

20. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Als elke prijs nu zou gaan naar iemand die nog nooit gewonnen heeft dan wordt de kans dat je zelf wint elke keer groter. (en het is eerlijker hé)

Ik vraag mij wel nog steeds af of Belgen ook aan de prijsvragen mogen deelnemen. Het staat er nooit expliciet bij, dus doe ik maar mee.

Deel Deze Pagina