ja titel zegt het al, als Abonnee heb ik vandaag de nieuw OXM gekregen( nr 13 ) en daar staat in dat volgende maand(dus nr 14 dan ) Panzer D orta op de demo staat, volgens velen toch een top game dus ik meld het maar even let wel op Offical Xbox Magazine kost +/- 10 a 15 euro!
Is dat die magazine waar ze eerst nog boekje bij gaven en ook een videoband met filmpjes van games? Is er ook een site van die magazine?
Hij is te koop bij Ako, en de demo´s van deze maand zijn ToeJam&Earl 3,Fireblade,NBA inside drive,Splashdown,TW snowboarding,Dave Mira pro BMX 2 en Reign of Fire. + demo´s van de beste Xbox game´s van 2002 Halo,JSRF,Rocky,MotoGP,Splinter Cell. Volgende maand demo´s van House of the dead 3,Panzer Dragoon Orta,Shenmue 2,Indiana Jones en Wacked.
Vet! Maar dan koop ik toch liever de OXM van de maand erop, de meeste games heb ik al van deze maand en dan is het blad toch ineens wel duur. Maar HOTD 3 én Panzer Dragoon én Shenmue 2, das super.
ik heb de demo gespeeld (demo-disc 4.0) en ik moet zeggen dat ik er geen moer aan vind... maar goed dat smaken verschillen he
je hebt een uk en een usa versie. In nederland is dacht ik overal alleen de uk versie te koop. De U.K versie is trouwens veel beter want me pa had een usa versie mee genomen en daar zijn ze echt over elke game positief en het blad is ook veel kleiner.
Ja maar nu weet ik nog niets. Is dat blad waar hun het over hebben uk of usa? Ik heb zelf ook het uk blad gelezen en in het eerst deel hebben ze een video band gegeven en en de andere delen boekjes. En als het een usa demo cd is dan kan je dat toch niet laten draaien op je eu xbox? Die uk boek was eigenlijk zeker goed. Ik zag ook dat ze niet tevreden waren met de launcetitels die er voor de xbox waren. En dat had ik nog nooit in een officeel game blad gezien voor welke consol dan ook.
USA games kun je niet draaien op je europese xbox. Dit blad blad is de UK versie. en volgens mij heb jij een heel ander engels xbox blad in gedachten
dat boekje met gratis boekje & videocasette is X-GAMER is het 2de engelse XboX MAg dat met de demodisc is gewoon OFFICIAL XBOX MAGAZINE. dat is uk en kan je hier spelen. heb elke demodisc vermits ze die hier in Belgie overal verkopen.