ik heb dit spel pas gekocht, maar nu zit er een handleiding bij die helemaal in het frans is geschreven , is dat normaal of kan ik nog een andere halen bij de winkel?
Is normaal, klote he laatste pages zijn btw in het nederlands, maar het verhaal ed hebben ze in het frans gezet, foutje bedankt...
Das extreem K.U.T voor je. Tenzij je natuurlijk heel goed frans kan. Anders moet je proberen een handleiding in het NL de downloaden??
was fout gegaan en ik mag hem ruilen ik heb hem al een week of wat en mag hem alsnog ruilen omdat het gewoon een fout van sega was, nu zijn er ook engelse
ik heb het ook en mij maakt het niet uit, alles wordt uitgelegd in de game en je kan tuturial volgen, ik snap zo en zo niet waarvoor je manual nodig heb.
Hmm vaag, toen ik het spel kocht kreeg ik er 2 boekjes bij. Eentje wat gewoon in het Frans, dit zat in het gesealde doos. De andere boek kreeg ik er los bij (in het Engels)
ff snel offtopic vraag; k ben erg benieuwd naar PDO, maar ik twijfel steeds aan de tijdsduur enzo. kan je leuke dingen unlocken? doe je een beetje lang over de missies?
gebruik echt nooit die boekjes, wist nog niet eens dat ie in frans was trouwens alleen bij doax is ie wel handig staat in wat die wijfkes leuk in mooi vinden en sjit