panzer dragoon orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door shumi, 5 nov 2003.

1. shumi

shumi Guest

ik wou deze game misschien gaan kopen maar ik wou ff wat erover weten. Ik heb gehoord dat hij nogal moeilijk is. Hoe moeilijk is dat? zoiets als splinter cell, die was redelijk moeilijk. is het uit te spelen of kom je steeds gruwelijk vast? en raden jullie me aan om het te kopen?

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    hij hoort bij de xbox magazine klassiekers en dat zijn stuk voor stuk hele goede games en kreeg een cijfer van ongeveer rond de 9.2 dacht ik maar kan er naast zitten

3. shumi

shumi Guest

ja ik weet dat hij best goed is en zeer mooi maar is hij niet té moeilijk?

4. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Vastzitten kom je niet omdat de game een van te voren opgesteld pad heeft. Binnen het beeld kun je bewegen, maar het is niet zo dat je ultieme vrijheid hebt. Lijkt erg standaard en gaar maar dit spel doet dat met zo enorm veel stijl dat het zwaar vet is. D graphics behoren tot het beste op dit moment voor de Xbox beschikbaar en de levels zijn erg vet opgesteld. Soms weet je niet waar je aan toe bent en valt je bek figuurlijk naar beneden. Achter de levels schuilt nog een interessant verhaal.

Tja, de game zal niet iedereen diggen maar geef het even de kans. Het heeft een erg hoge instap drempel en is zeker niet met 2 vingers inde neus te halen. Pittig is het zeker, maar hey, de uitdaging des te groter. Gewoon kopen, zonder twijfel!

5. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ehb um en ik vind het echt een hele goeie game (had hem gekocht, toen verkocht, en binnen een paar dagen weer gekocht :D), alleen is het mogelijk dat het gewoon niet je smaak is. De graphics, het geluid, de gameplay, alles is goed uitgewerkt. Maar sommigen vinden de stijl van de game niet vet, of vinden het dom dat je te wijnig vrijheid hebt, maar voor een on-rail shooter heeft de game nog behoorlijk veel diepte, je kan bv verschillende routes kiezen, de vorm van de draak aanpassen enz. In het begin is het even wennen, maar het is nooit te moeilijk ofzo.... Je kan de moelijheidsgraad ook instellen.
    ow jah: er zijn mensen die klagen dat de game kort is, dat is gedeeltelijk waar, want als je hem 1 keer speelt ben je er in 10 uur wel klaar mee, (korter misschien wel), maar dan heb je de verschillende routes nog niet gehad, enz, als je hem vaker speelt unlock je steeds meer dingen, en je ontdekt steeds meer.

Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  6. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Orta kan je binnen 3 uur uitspelen. Maar je blijft dit spel gewoon steeds weer spelen. Je word ook beoordeeld per level met een rank. Verschillende routes en de Pandora's Box. Daarin kan je veel spul unlocken, waaronder sub scenario's (laten het verhaal van een andere kant zien), filmpjes uit vorige Panzer games (zijn niet allemaal compleet), een emulatie van de orginele Panzer Dragoon game en nog meer.

7. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een meesterlijke game. Grafisch is het een hoogstandje, het heeft een meeslepende soundtrack, en ondanks dat on-rail gedeelte is er nog veel ruimte over gelaten voor vrijheid naar welk pad je kiest en met welke vorm van je draak. Dit geeft het ook meteen een strategisch tintje. Op het makkelijkste niveau (hey, je moet toch ergens beginnen :p) had ik hem binnen 4 uur wel uitgespeeld. Alleen met de bazen, die overigens fantastisch zijn, had ik af en toe wat moeite. Een moeilijkheidsgraad hoger is het allemaal echter een stuk moeilijker. En tegen de tijd dat je alle extra's hebt ge-unlockt (waaronder het originele Panzer Dragon zelf!) ben je wel weer een maandje of twee verder. Een tijdloos meesterwerk...:)

Overigens was er hier al een centrale thread over te vinden...:)

Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  8. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    mooi mooi mooi want ik dacht zal ik de game gaan halen ja of nee als ik dit allemaal zo hoor is het een leuke game

9. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook:D

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Op easy is hij echt heel erg makkelijk, en je speelt hem dan ook in 4 uurtjes rond, op normal is het een redelijk spelniveau, en op hard heb ik hem niet gespeelt..

Er is een thread te vinden over PDO, staan erg veel ervaringen over in...

11. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dan nu de aanbieding van de maand:

Bij de Bart Smit ligt ie voor 29.95 EUR, denk dat ik hem ook nog maar ff ga halen... ziet er allemaal heel posi uit zo!

Thx gasten , weer een game extra in deze toch al drukke tijd...}:]

12. Celtic_Elf92

Celtic_Elf92 Sla maar raak!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op de grote markt in rotterdam
    voor maar 20 euro gekogt:{

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie ook deze threads voor wat meer info :) ... Panzer is een leuke arcade shooter, maar niet voor iedereen weg gelegd ... maar 20 euro is zeker geen miskoop

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Denken jullie dat die spel met de top gun pro 2 fox (flightstick) goed te spelen is?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    panzer is neit echt een flight sim ... aan de andere kant lijkt het me ook weer niet onmogelijk ... Maar het zou niet voor mij weg gelegzd zijn .. ik ben blij dat ik de knopjes kan vinden op mijn controller

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Voor 20 euro koop je echt geen kat in de zak. Je moet wel van arcade shooters houden. Het is spel is niet tè moeilijk, gewoon afentoe lekker moeilijk, waar je gewoon ff sommige stukken meerdere keren moet spelen. Maar die dingen maken een spel nou net leuk, toch?

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Hij is toch maar 15€ bij de bart smit!?
    Of bij E-plaza; een van beide...

18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij BS.

19. Majin