panzer dragoon orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door maarten=xbox, 23 dec 2003.

1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ey ik heb pdo bij de bart smit voor maar 15 euro gekocht het is echt een leuk spel maar ik zit vast.
    bij cha[ter 6 heb je zoo.n monster maar waar moet je die eikel raken want er gaat geen schade af:confused: ik speel op hard:9

2. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]15eurooo!!!!!!!!! hier is ie nog 50[offtopic/]

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, kan je even beschrijven hoe dat monster eruit ziet, kan me het niet geheel herinneren..

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    € 15,- wat zeg je we nou? Die ga ik waarschijnlijk binnenkort aanschaffen!

5. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GameFAQS > Boss FAQ

Veel de Heavy Wing gebruiken dus, dan krijgt hij/zij/het geen kans om health terug te krijgen (tenminste, ik denk dat het die baas is). Verder rest is ie op hard niet zo makkelijk als bovenstaande quote je doet geloven maar dat moet je maar negeren :)

6. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    waarom vinden jullie dit zo een leuk spel?:{, kheb t is een x bij een vriend gespeeld alleen ik vond er egt niks aan (mijn mening hor)

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    De graphics, sound, sfeer overall zijn top, en de old school gameplay is subliem.

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Alleen maar omdat het een van de mooiste spellen van de xbox is...omdat de geluidseffecten prachtig zijn...omdat het spel heel erg origineel en fantasierijk is, iets wat je in de meeste europese of amerikaanse spellen niet vaak tegenkomt..omdat er veel extra's bij zitten..omdat je het spel meerdere keren kan uitspelen en soms toch nieuwe routes of dingen ontdekt..en omdat het gewoon leuk is om te spelen.
    genoeg redenen?

9. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem dus ook gekocht en mijjn vader en mijn broertje willen hem ook spelen maar hoe kan ik meerdere savefiles maken?

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Sorry, dat kan niet :)

11. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon zoals eerder is gezegd veel de heavy wing kiezen dan haal je het wel :)

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

thans die heb ik maar op een level ben je in eeen fabriek en dan moet je zo.n soort machine verslaan dit lukt mij dus niet

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als dan iedereen ff on-topic blijft zeveren dan hoeft de topicstarter niet zo lang te zoeken naar zijn antwoord/oplossing :) Wil je iets kwijt over het spel dan is daar vast en zeker wel een thread over te vinden in het games forum.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    misschien heb je hier iets aan :)

Deel Deze Pagina