Hallo, Ik zie dat in de US en UK versie van de Xbox een optie voor parental control zit (in de Xbox Dashboard) en in de nederlandse versie van de Xbox niet... klopt dit?
ik heb ook geen Parental control Bord .... me ouders weten toch niet dat het er zit ... ze weten geeneens hoe mijn xbox werkt
nee dat was mij ook al opgevallen. Had dat toen hier ook gezegt maar toen zei wouter (dacht ik) dat ik maar eff wat beter moest zoeken
Ik denk dat Europese (behalve UK) deze optie gewoon niet heeft... Ik heb gezocht wat ik wilde, maar niet gevonden. Dus Wouter, als jij weet waar ik het kan vinden.............. ik hou me aanbevolen!
Ik heb een Amerikaanse Xbox gehad. Daar kon je dat in het begin instellen. Ik heb er later nog voor gezocht in mijn Europese maar daar werd er nooit om gevraagd en is het niet instelbaar ook. Dus Europese Xboxen hebben geen parental lock en het lijkt mij erg vreemd als de mensen in de UK (ook Europa / PAL) dat wel hebben.
Op de US machine zal het ongetwijfeld zitten (die mensen daar zijn een beetje raar, vandaar) maar op de Europese dus niet. Als je kijkt op http://www.xbox.com/uk/news/0005.htm en dan het onderste plaatje, kan je zien dat hun ook parental control hebben, TENZIJ, het een plaatje is van een US console
Ik ga er van uit dat dit van een Amerikaanse komt ja. Er zijn geen verschillen in consoles in Europa, iig niet tussen die van de UK en van NL.