party games

Discussie in 'Algemeen' gestart door holyboy, 12 sep 2004.

1. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een tijdje op zoek naar leuke party games. Ik ben in het bezit van Shrek Superparty, deze is leuk, maar heeft niet zoveel mogelijkheden als ik het vergelijk met bv mario party op de gc. hij begint snel te vervelen.

Nu zoek ik al een tijdje op het net naar andere party games en kom steeds uit bij fuzion Frenzy. Kan iemand mij vertellen of dit een leuk spel is en of er nog andere party games zijn die mij aangeraden worden?

En waar zou ik dezer spelen kunnen kopen? aangezien ik niet in het bezit ben van een omgebouwde box gaat het mij om originele spellen.

Alvast bedankt voor de moeite.

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Fuzion Frenzy heb ik zelf , en heb er heeeel veel uren Lol aan beleefd met vrienden :) en nog steeds , als ze een nachtje langskomen hebben we tot diep in de nacht lol Met Fuzion Frenzy (en natuurlijk ook andere spellen)

Iig voor de prijs dat hij nu is zal ik hem niet laten liggen als je plezier wilt met je vrienden.

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Mashed. Lijkt mij een erg leuke game om met meerdere spelers te doen.

4. Fuzion Frenzy is relaxt ja..niet alle spelletjes maar n paar zijn eg wel goed

5. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bij fuzion frenzy vind ik er maar 3 leuk.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    wanneer komt eigenlijk Fusion Frenzy 2?

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kijk op de homepage. Super monkeyball komt naar de xbox eind dit jaar, dat is volgensmij ook leuk als pratygame.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    zoals al eerder werd gezegd.. mashed.. ik heb het 1 week gehuurd, en het is een super spel voor met een paar vrienden.

9. holyboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja door super monkeyball kwam ik op deze vraag, zeker omdat ik al een tijdje zoek. Dit is dus wel wat ik overal lees van Fusion Frenzy, de een vind het leuk de ander denkt, he maar een paar games zijn leuk. Maar waar ik ook mee zit, hier in de regio ben ik hem nog niet tegen gekomen.

mijn regio wil zeggen, Vlaardingen, Schiedam en Rotterdam. En dan heb ik het over alle winkels. Van mediamarkt tot free record shop tot e-Plaza.

Dus als iemand hem ergens ziet liggen zeg het please. en geef me natuurlijk nog steeds tips over andere spelen.

10. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Kung Fu Chaos, het is vet makkelijk en zo grappig, de ideale game als er een aantal Xbox- n00bs op je bank zitten en zo tussen neus en lippen door beginnen te vragen of dat nou leuk is en wat voor spelletjes je hebt. Ze hebben binnen de kortste keren ook een Xbox, en Burnout 3 natuurlijk, ook een ideale party-game, lage drempel en het speelt super en het ziet er super uit 8)

11. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al eerder gezegd, maar ga Mashed kopen/huren. Het is echt een hele veslavende multiplayer game, kost ook maar rond de 30 euro.

12. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het bevestigen dat die niet te vinden is:)
    Kom uit zelfde regio en zie hem ook nergens
    Zoek hem zelf ook
    Ga zelf nu ff kijken of Mashed wat is :)

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vraag het hier maar...
    Er zou toch een Fusion Frenzy 2 uitkomen (met online)?
    Weet iemand hiervan?

14. holyboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk via de xbazar Fusion Frenzy krijg hem als het goed is, vandaag binnen. Ik ben super benieuwd. En om even terug te komen op deel 2 de vraag wanneer hij uitkomt, ik las laatst op internet dat hij al in de winkels moet liggen en op een andere site zag ik januari 2005 staan.

Dus we moeten afwachten!

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kAN MAAR 1 GAME ZIJN MASHED! (zo de baas heeft gesproen! :) )

16. holyboy

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet ik mashed ook maar eens gaan proberen als ik het zo hoor!

Maar dat is toch een soort race spel waarin je je tegenstanders dood moet maken?

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb Mashed nog nooit in de winkel gezien. Echt nog nooit en ik kom vaak in gameshops hoor...

19. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua party games ruled mashed echt wel met 4 man biertje erbij bak met chips.
    50 potjes op een avond is geen uitzondering. Heerlijk met die airstrike kun je iemand blijven klieren

20. holyboy

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of Fuzion frenzy 2 in nl is uitgebracht, staat op de xbw site van wel, maar ik heb het nog nooit gezien en ik heb nooit iemand erover gehoord!? en via mijn internet adresjes kan ik hem ook niet bestellen (zoals bol en freerecordshop)

Deel Deze Pagina