[XOne] Party Probleem

Discussie in 'Games' gestart door TrigR, 2 apr 2012.

1. TrigR

TrigR Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeee ik heb een probleem met, je raad het al Xbox live.
    Ik heb een hoop op internet gezocht, de portgeforward, gereset, UPNP, DMZ.. de hele bende heb ik gehad.

Het probleem is als volgt;

sinds jaar en dag speel ik met twee maten online, waarbij we altijd in een party zitten. 1 maat heeft altijd alles geforward en heeft een open nat, 1 maat had een moderate nat type maar kon ons altijd joinen, ik had alles automisch staan en ook ik had een open nat type.
    Sinds anderhalve week kunnen wij elkaar niet meer joinen.
    Inmiddels heb ik alles geforward, en diegene met een moderate heeft alles geforward en heeft ook een open nat type.

Het kromme van het verhaal is, wij kunnen iedereen joinen behalve elkaar.
    Als ik een willekeurig iemand uitnodig dan kan ik in een party, invite ik dan mijn twee vrienden dan kunnen ook zij mij joinnen.
    Zodra de willekeurige persoon de party verlaat, wordt de verbinding met de party verbroken en kunnen wij drie weer niet met elkaar in een party zitten.

Het meest vreemde vind ik dat het al jaren goed gaat, en van de 1 op de andere dag het niet meer kan.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft ? _O_

Ik hoor het graag

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zou kunnen zijn dat de modem/router een automatisch firmware update heeft ontvangen van KPN.
    Wat je kan proberen is de modem/router een hard-reset te geven en daarna als eerste alleen de UPnP te activeren.

Kon met de Speedtouch 787 die mijn ouders hebben helemaal niets meer want KPN heeft het hele statische ip-adres gebeuren verwijderd :mad:

3. TrigR

TrigR Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Melbuuln,

bedankt voor je reactie,

Helaas zit ik bij UPC aangesloten en de daarbijbehorende netgear router.
    Zodra ik merkte dat het alleen aan ons lag heb ik het bovenstaande al gedaan.

30 sec knopje ingedruk houden, en vervolgens alleen mij UPNP ge-enabled. Hierna deed deze het nog steeds niet. toen ben ik alles gaan forwarden en dergelijke.

Het blijft raar, dat wij drie (clan) elkaar niet kunnen joinen.

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je xbox een statisch ip adres gegeven? En vervolgens dit ip adres in de DMZ gezet? Dan hoef je geen poorten etc open te gooien.

Deel Deze Pagina