partygames

Discussie in 'Algemeen' gestart door ikah, 13 apr 2003.

1. ikah

ikah Guest

hey mensen , Als er een terkort komend gerne op de xbox is dan zijn het de partygames.
    Gelukkig hebben we nu kungchaos, maar ik vind de meest ondergewaardeerde partygame op de xbox segasoccerslam het is gewoon zo wreed om tegen elkaar te spelen.
    Verder hebben we er nog 2 jullie weten wel welke ik bedoel maar die vind ik ook niet alles.
    wat vinden jullie de beste partygames die er nu beschikbaar zijn er welke worden heel goed?

2. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je bedoeld met partygame, maar is iets als cell demage goed?

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Kung Fu Chaos het beste is wat er tot nu te krijgen is, ik heb het nog niet gespeeld maar de sfeer, de muziek en de characters vind ik erg goed.

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Fuzion Frenzy is ook vet kicken hoor!

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja en als je het niet gespeeld hebt weet je natuurlijk dat de sfeer en characters goed zijn |:- Jij bent echt heel gevoelig voor marketing.

Ik denk zelf dat Fuzion frenzy nog steeds de beste party game is, maar ik heb zelf een cube voor de party games :D

6. ikah

ikah Guest

ja ik ook monkeybal rulled jammer jammer dat xbox zo weinig van dat soort games heeft...mischien krijgen we wat leuks te zien op de E3

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel met twee belgen en een andere NL-der Whacked. Echt cool is dat......

FISH EYE .....WOEI............. Kill the rabit

edit/ Over Live dus

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik zal iedereen maar uit de droom helpen: Halo is nog altijd de beste party game!! als je NIET los gaat op de cooperative mode (wel legendary mode uiteraard) dan is er toch flink iets mis met je ;) rar rar rar!!! ooooo more enemies!!!

9. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg spontaan zin in een potje Halo

10. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik GA nog een potje Halo'en... (HUMANS AHHH!!!)

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn geen goede partygames op de xbox (nee Fuzion Frenzy en whacked ook niet)
    KFC schijnt wel wat te zijn maar heb ik nog niet gespeeld.
    But who needs those games anyway....

12. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    dat shrek party?? toones enzo heb je ook

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    die games zijn niet de moeite waard

14. ikah

ikah Guest

Ik hoop dat sega komt met een goede partygame daar zijn ze altijd wel goed in.

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Fuzion Frenzy is zn geld echt wel waard hoor. Niet onoverzichtelijk. goeie graphics en vette fun. speel het alleen niet te lang achter elkaar anders gaat de fun eraf. Maar met wat biertjes op, wordt de fun verdubbeld. kopen dus

16. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    NHL hitz is echt leuk om met z'n alle te spelen elkaar er van de ijsbaan rammen en dan die puck in het doel rammen, maar halo blijft beter!!

17. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Hola'en blijft favoriet met mijn vriende.. maar sega gt is ook niet slecht hoor..

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dit zijn geen partygames hoor . . .

Fuzion Frenzy & Kung Fu Chaos, dat zijn partygames.. KFC heb ik nog niet gespeeld maar FF is zeker wel een goeie game, vooral door de vele spellen die erin zitten, er zijn 45 varianten op 12 verschillende games 8)... Gegarandeerde fun op een avond met 3 vrienden & een paar kratten bier

19. ikah

ikah Guest

dus eigenlijk een mariopartyclone? maar ik vind het jammer dat xbox weinig partygames heeft gewoon met simpelegameplay met controls die je snel onder de knie hebt. ( zoals bij monkeyball op de cube) ik vind dat op de ps2 ook een gebrek heeft aan partygames.Ik hoop echt dat Sega met een goede partygame voor de doos komt daar heeft sega mijn nog nooit in teleurgesteld ...wat dacht je van virtua tennis het is mischien geen partygame maar gewoon een spel wat iedereen in een paar minuten kan spelen.

20. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Heel weinig mensen hebben natuurlijk zo een multitap voor ps2, bij cube en xbox kunnen er standaard 4 controllers aangesloten. Dus vandaar geen partygames op PS2.
    Maar ik vind Fuzion Frenzy wel een toppertje!
    En FF2 gaat live! ondersteunen, dus dat word nog vetter!

Deel Deze Pagina