[XOne] Password

Discussie in 'Games' gestart door Wolfje, 21 sep 2003.

1. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook een password op live! zetten, zodat niemand op live kan behalve ik, want ik heb een broer die graag LIVEed maar ja, die haalt mn stats omlaag : /

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    huh? je hebt toch gewoon een password combinatie in de vorm van 4 x Y = toegang?

als jij dat inet hebt moet je dat ff weizigen als je geen DVD in je DVD-lade hebt zitten./.!!

3. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Eej ja, maar kan dan die gene niet meer op LIVE! spelen, zonder password? :)

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als het goed is niet, degene moet dan het password (controller combinatie) invullen voor hij spoeelt.

heb jij nog nooit xbl gespeelt dan??!!??

zoja, waarom snap je het dan niet..?

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Je kunt in de main menu naar settings gaan, en daar kun je ergens een toetsen combinatie instellen!

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, dat zeg ik dus.. maar je (moet/doet) dat al vanaf het begin dat je Xbox Live hebt.... (dus wanneeer je je registreerd)

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Dan weet jij meer als ik, dat hoefde ik namelijk niet te doen. Ik kan het instellen als ik dat wil, maar het moet niet aan het begin.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat kan niet .... wat wel kan is een memory card kopen en daar je agmnertag op zetten en de gamertag op je xbox verwijderen .. dan kan jij alleen on-line en hij niet

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan wel fardo, live -> inloggen -> account managment en daar het wachtwoord instellen

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat wachtwoord is alleen voor premium content en voor het beschermen van je cc ... niet om niet met live te spelen (wat de vraag is)

11. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst wel zo'n toetsencombinatie dingest.....maar ik heb die later gewoon weggehaald.....t lijkt me sterk dat die niet meer terug te krijgen is.....bovendien kun je beter je broer laten trainen....zodat ie uiteindelijk je stats omhoog kan halen....

12. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, nee want dat zit ie te vaak erachter en te vaak op mn kamer :p

13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ehhum soms wel hoor. Ik had dat meteen ingesteld en moest bijv. bij MM3 wel steeds dat wachtwoord invoeren. Bij MM3 werkt het dus wel
    Dit kan uiteraard per spel verschillen

14. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken toch echt iemand die een wachtwoord heeft ingesteld zodat zijn zusje niet meer onlin ken.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aha weer wat geleerd .. gaat het vanavond even zelf uit testen .. zie je ik weet ook niet alles :+

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Zonder het wachtwoord kun je niet inloggen op Xbox Live.

Ik heb een wachtwoord op mijn account zodat zoonlief enkel zijn eigen account kan gebruiken. Dat werkt prima. Hij kan mijn account niet gebruiken om online te gamen.

Deel Deze Pagina