Kun je ook een password op live! zetten, zodat niemand op live kan behalve ik, want ik heb een broer die graag LIVEed maar ja, die haalt mn stats omlaag : /
huh? je hebt toch gewoon een password combinatie in de vorm van 4 x Y = toegang? als jij dat inet hebt moet je dat ff weizigen als je geen DVD in je DVD-lade hebt zitten./.!!
als het goed is niet, degene moet dan het password (controller combinatie) invullen voor hij spoeelt. heb jij nog nooit xbl gespeelt dan??!!?? zoja, waarom snap je het dan niet..?
idd, dat zeg ik dus.. maar je (moet/doet) dat al vanaf het begin dat je Xbox Live hebt.... (dus wanneeer je je registreerd)
Dan weet jij meer als ik, dat hoefde ik namelijk niet te doen. Ik kan het instellen als ik dat wil, maar het moet niet aan het begin.
nee dat kan niet .... wat wel kan is een memory card kopen en daar je agmnertag op zetten en de gamertag op je xbox verwijderen .. dan kan jij alleen on-line en hij niet
Dat wachtwoord is alleen voor premium content en voor het beschermen van je cc ... niet om niet met live te spelen (wat de vraag is)
ik had eerst wel zo'n toetsencombinatie dingest.....maar ik heb die later gewoon weggehaald.....t lijkt me sterk dat die niet meer terug te krijgen is.....bovendien kun je beter je broer laten trainen....zodat ie uiteindelijk je stats omhoog kan halen....
ehhum soms wel hoor. Ik had dat meteen ingesteld en moest bijv. bij MM3 wel steeds dat wachtwoord invoeren. Bij MM3 werkt het dus wel Dit kan uiteraard per spel verschillen
Zonder het wachtwoord kun je niet inloggen op Xbox Live. Ik heb een wachtwoord op mijn account zodat zoonlief enkel zijn eigen account kan gebruiken. Dat werkt prima. Hij kan mijn account niet gebruiken om online te gamen.