paswoord

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vinny ams, 31 jan 2004.

1. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

Ik ben in het trotse bezit van een x-box en van een aantal leuke games pgr2,top spin,rbs.

Nu het volgende probleem mijn zoon van 3 neemt af en toe bezit van de x-box en dan in een onoplettend ogenblik boem al me saved games live account weg deleted |:- ..

Ik dacht das nie goed alles op zilver gehaald in PGR2 volgende dag weg...

Dus ik dacht slim ik koop een memorycard games saven uit de joystick hup in de kluis...
    Maar saved games zijn al snel te groot voor de memory card en krijg het kopyen van harde schijf naar memorycard ook niet voor elkaar..

Is er zoiets als een passwoord voor de hardeschijf of een andere manier om de saved games te backen

groetjes vinnie

2. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik weet lijkt mij niet
    want ik heb ook de hele xbox bineste buiten gehaalt maar je kan nergens een code op de harde schijf zetten

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, voor zover ik weet kan dat niet. Ik vind het ook een groot gemis dat MS de memorycad zo weinig geheugen heeft gegeven. :{

4. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik zag laatst bijvoorbeeld een SaveGame van Amped 2 staan, was al gouw 1,5mb groot! 8mb (grootte memory card) /1,5= maar 6 Saves!

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je tv leent zich misschien voor afsluiten? De mijne kent wel een kinderslot.

Meer praktisch misschien, berg de controllers op, kan je nog maar weinig met de box :cool:

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Of je zet je Xbox in een kastje dat op slot kan?
    Zodoende kan je zoontje er ook niet meer bij. :)

7. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Of je koopt er een extra XBOX bij...!!!

8. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kan je beter 20 Memory Cards kopen bij Bol.com voor €5,- per stuk, ben je ook nog goedkoper uit! ;)

9. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achter slot en grendel is op zich een strak plan,maar ja hij vindt het toch wel leuk om te racen en zo ook als ik niet thuis ben..

Denk maar de x-box achetr slot en grendel en een PS2 erbij kopen

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nog een PS2 dan?

11. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou als de x-box achter slot en grendel staat moet ie nog wel wat hebben om op te racen

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik eerder voor een zoon van 3 jaar een gamecube kopen. Ook wel wat race games, maar er zijn meer games voor kleinere leeftijd. Dus ik denk dat dat leuker voor hem is (zoals Mario kart, Mario Party etc) Vinden mijn zusjes ook erg leuk! En hij is nog een stuk goedkoper ook.

Deel Deze Pagina