Patch Halo 2 en linken

Discussie in 'Algemeen' gestart door patje_1_1_2, 4 mei 2005.

1. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik dus net de patch van halo 2 gedownload, maar is mijn vraag of de link functie het dan nog wel doet als je tegen iemand wil die de patch niet heeft? Mijn ervaring is dat dan de link functie niet meer werkt(in ieder geval bij counterstrike kon dit niet meer nadat ik hem gepatched heb)

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het werk nog steeds prima (zelf getest). hou er wel rekening mee de patch dominant is en die regels dus ook gelden als je linkt met iemand die ze nog niet heeft.

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt voor de helft (dat dominate), als jij in de linkgame host (en je hebt de update) dan speelt iedereen volgens jou "regels". Maar als iemand anders zonder update de game host dan speel je volgens zijn regels alleen heb jij de update die dan geloof ik niet werkt tijdelijk.

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Maar je kan alleen de nieuwe maps spelen met de update geinstalleerd toch? Dan zal binnenkort iedereen de update wel hebben van xbox l!ve of die halo expension dvd.

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook zonder de update (die nieuwe maps) maar de manier waarop dat gebeurt is hier niet gewenst om besproken te worden.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @ FR@ - Waarom zeg je het dan :{

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zodat 'ie een antwoord heeft, maar ook gelijk weet dat 'ie er niet op door hoeft te gaan.

Deel Deze Pagina