Nu heb ik dus net de patch van halo 2 gedownload, maar is mijn vraag of de link functie het dan nog wel doet als je tegen iemand wil die de patch niet heeft? Mijn ervaring is dat dan de link functie niet meer werkt(in ieder geval bij counterstrike kon dit niet meer nadat ik hem gepatched heb)
Ja het werk nog steeds prima (zelf getest). hou er wel rekening mee de patch dominant is en die regels dus ook gelden als je linkt met iemand die ze nog niet heeft.
Klopt voor de helft (dat dominate), als jij in de linkgame host (en je hebt de update) dan speelt iedereen volgens jou "regels". Maar als iemand anders zonder update de game host dan speel je volgens zijn regels alleen heb jij de update die dan geloof ik niet werkt tijdelijk.
Maar je kan alleen de nieuwe maps spelen met de update geinstalleerd toch? Dan zal binnenkort iedereen de update wel hebben van xbox l!ve of die halo expension dvd.
Het kan ook zonder de update (die nieuwe maps) maar de manier waarop dat gebeurt is hier niet gewenst om besproken te worden.