1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Patst uw Playstation aankoop hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 17 jan 2014.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had het eerste seizoen al gespeeld op de 360, dus ik heb alleen het tweede seizoen gekocht. Het zijn namelijk erg leuke "spellen", maar je speelt het niet vaker dan één keer. Je speelt het puur voor het verhaal.
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ook zonet gekocht:cool:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Laagste prijsgarantie (€44 bij Bart Smit) + 3=2 bij MM met vrienden = €31. :cool:
     
  4. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Twijfel heel erg tussen een Xbox one en een PS4.
    Via het werk krijg ik bonnen waarmee ik in Frankrijk een Xbox one ga kunnen kopen bij Fnac voor een 150 euro.
    Maar hier bij ons in België is er nu bij media markt een promo waar je een PS4 kunt kopen met 5 games voor 499 euro. De games zijn trouwens: Last of us, de nieuwe Little big planet, minecraft, driveclub en fifa 15.
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    :lwn:

    (En Geo Wars 3 )
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2015
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Life is Strange heb ik ook gekocht, kon me toch niet inhouden.

    En eergisteren Grim Fandango gekocht.

    En vorige week Driveclub.

    Dus ik vind het voorlopig wel even goed zo.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Grim Fandango wil ik ook wel. Hoe is die als ik het nu voor het eerst zou spelen? Voelt het allemaal erg verouderd aan of valt dat mee?
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zou ik ook wel willen weten. Nooit gespeeld...
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Grafisch is het natuurlijk verouderd. Ze hebben de characters opgepoetst en wat lichteffecten toegevoegd, maar de achtergronden zijn exact hetzelfde als de 1998 versie. Ze hebben wel de controls aangepast zodat je gewoon op een natuurlijke wijze Manny bestuurd. Interactieve voorwerpen lichten niet op, je moet goed kijken naar Manny zelf. Hij kijkt namelijk naar de interactieve voorwerpen.

    Ik heb de game ook nooit gespeeld, maar voor mij voelt het als pure magie aan. Doet me echt weer terugdenken aan Monkey Island 4. Je wordt namelijk niet aan het handje genomen. Je komt steeds in nieuwe gebieden en je moet echt uitzoeken hoe je progressie moet maken. Praten met characters, zoeken naar items en dan uitzoeken waar je die moet gebruiken. Ik zit nu in "jaar 2" en ik zit in een behoorlijk groot gebied. Er valt veel te exploren. Het is geen Walking Dead waar je aan het handje genomen wordt. Grim Fandango vergt wel wat denkwerk. Maar tot nu toe is het nergens onredelijk.

    Het spelprincipe is misschien ouderwets. Je hebt vaste camerastandpunten en de beeldratio is ook niet naar moderne maatstaven. Maar het spel heeft ontiegelijk veel charme, een verhaal wat me tot nu toe erg boeit, goede muziek, goede voice-acting en erg toffe characters.

    Tieners van nu zullen niet echt bekend zijn met dit soort games, maar als je ooit een keer zo'n titel wilt proberen, dan is Grim waarschijnlijk één van de beste keuzes die je kunt maken. Tot nu toe vind ik het zelfs leuker dan Monkey Island, en voor mij zegt dat wel wat. Vergeet dan het feit dat het best een luie port is. Ziet het er verouderd uit? Ja. Voelt het ook verouderd? Nee. Het spel is perfect voor de controller.

    Ik zit natuurlijk pas op een kwart van het spel, maar het verhaal is volgens mij echt uniek. Ik ga daar niks van verklappen. Er zitten veel elementen in van film noir en mexicaanse folkore. Ook nog verwijzingen naar Humphrey Bogart films. Waar ik nu ben is een duidelijke knipoog naar Casablanca.

    Ik zit te genieten hoor. Tegenwoordig zijn er zoveel spellen waar je met hints wordt doodgegooid als je 2 minuten aan het zoeken bent. Met dit spel krijg je rustig de tijd om het uit te zoeken. Die tijd wil je ook doorbrengen in die toffe spelwereld.
     
    WinterBase en DulleNL vinden dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mooi gezegd. Ik heb enkel Jaar 1 ooit gespeeld, de rest vroeger nooit aan toegekomen. Helaas heeft de PC versie op de een of andere manier audio stutter in de cutscenes, dus stel ik mijn speelbeurt nog even uit. :mad:

    Het probleem met de achtergronden en beeldratio is trouwens dat de achtergronden pre-rendered zijn en ze de originele renders niet meer hebben, waardoor ze voor betere achtergronden en 16: 9 beeldratio alle art opnieuw zouden moeten creëren. Dit zou teveel geld gaan kosten, waardoor het dus gelaten is zoals het was.

    Een geweldig artikel hierover:
    http://www.polygon.com/2015/1/27/79...d-interview-double-fine-disney-lucasfilm-sony

    Geen idee of er spoilers in staan, maar hoorde dat het een geweldig kijkje achter de schermen is.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2015
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    [​IMG]

    Vorige week 50euro aanbetaling gedaan bij GM. Deze wordt echt limited hier
     
    Leis en Mallakai vinden dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die prijs ook...tering zeg.:eek:

    Rijst een beetje de pan uit imo die prijzen van LEs.....
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar batman..
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Life is Strange een paar dagen geleden gekocht, erg leuk deel!
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2015
    DulleNL vindt dit leuk.
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nu ik de demo gespeeld heb, is dit zeker een must-buy...maar ik wacht effe tot alle eps er zijn.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ga je het spel dan bewaren om door te verkopen? Of ga je de batmobile op een plankje zetten?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je zegt het is zeer limited. Vervolgens geef je als argument dat de CE/LE het waard is, want Batman. Ga je het dan bewaren om door te verkopen en koop je een normale versie van de game erbij of hou je het voor jezelf?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh nee voor mezelf gewoon. En dan hopen dat ie niet zo slecht is als Originele :-/
     

Deel Deze Pagina