Sorry hoor, maar je kan ZEKER WETEN wel playstation 2 spellen vergelijken met de xbox. Nu nog wel ja, straks hoop ik niet meer (OK, het zijn er maar 3 hehe) Wat dacht je van Metal gear Solid 2, GTA3, Tony Hawk 3 zijn stuk voor stuk toppertjes. Dussuh Wouter, niet gelijk mensen uit maken voor dom, dat ziet er zo, hoe zal ik het netjes zeggen, zo onprofessioneel/kinderachtig uit.Mensen uit maken voor dom doe je niet als je volwassen bent (maar ja, jij bent 17 en ik 22>>zit wel verschil in dus... Overigens zegt dit alleen maar meer over jezelf. Je bent toch moderator of iets in die richting? maarja, ik dwaal af!
Daarentegen koop je niet alleen voor Halo een xbox toch? Ik bedoel, als je voor grafix gaat, moet je Castle of Wolfenstein, (of Max Payne, DE Benchmark...ik bedoel maar) voor de pc maar is checken op 1600 x 1200 op een geforce 2/3 met anti aliasing op 4 x aan. Ziet er ook top uit, en geloof mij, mooier als Halo. Ben je dit allemaal niet met me eens, dan ben je te xbox bevooroordeeld en moet je je geest verruimen met andere middelen. Halo is mooi, zeker, maar zoooooooooooooooo mooi nou ook weer niet. Met een joystick halo besturen lijkt me ook uhhhmmmm gewoon kut dus maarrrrrrrrr dat moet ik dus nog gaan testen.
Ik weet niet of jullie The Guardian nog herinneren (van een paar posts terug). Dat is dus een collega van mij, wij waren (en ik nog steeds stiekem hoor) bruuuuute xbox fans, maar na het zien van de andere spellen (dus niet dead or alive 3, halo) vonden we het zwaar tegenvallen. En Wouter, ik zou zeggen, open je geest voor meerdere consoles, en check gta3 en Metal Gear Solid 2, sons of libirty. Ik zweer het, qua gameplay en grafixzeer heftig!!!!!! En trouwens, de AI is ook revolutionair.... Dan te bedenken dat de spellen op de xbox niet mooier worden dan dead or alive 3 (want de xbox gpu gebruikt al 100 %)
Trouwens, als je een echte gamer bent, ben je volgens mij niet bijvooroordeeld (zoals ik was, maar ik dee mijn ogen open)op 1 console, maar voor meerdere. Het gaat tenslotte om de gameplay, en als je geen gamecube heb, of playstation 2 mis je toch spellen. Tssss, ik koop nu een playstation 2, ik ga GRUWELIJK genieten van metal gear solid 2, gta 3, tony hawk 3. Als die xbox in Nederland komt, kijk ik wel of ik hem koop (hmmm, alleen voor dead or alive 3 zou ik hem dus al kopen maarja, zou ben ik, hebben hebben hebben.....) Maar er moeten dan wel meer spellen uitkomen met de gameplay en grafix als Halo. Ik heb nog geen playstation 2! dat je het ff weet. Ik heb wel een dreamcast gehad met ALLE spellen, zo`n 200. Ik heb ze allemaal uitgespeeld, en heb hiervan echt genoten. Aan degene die geen dreamcast hebben. SPELEN!!! Shenmue is echt zooooooooo tof, wat dacht je van Metropololis Street Racer, Soulblade (eye candy) en meer, o ja, velen meer. Gamen is gewoon tof!!!
Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2001