hoi, ik zou graag willen weten hoe paypal precies werkt, heb je hiervoor alleen een CC nodig, of kan je ook andere manieren gebruiken??? is het veilig? gebruikt iemand anders hier het ook? (kan je erover vertellen) kan iemand me hiermee helpen? (ik heb geen CC)
Paypal is het zelfde als E-gold,Moneybookers etc. Paypal is een (gratis) internet rekening waarvoor je in de eerste fase GEEN CC nodig hebt. Je kunt gewoon beginnen met sparen en innen van geld. wanneer je echter geld wil overmaken naar een andere Paypal account / je ECHTE bankrekening moet je WEL een CC nodig hebben. ik heb persoonlijk een dollartje of 7,50 op mijn Paypal account staan maar heb nog geen CC toegevoegt omdat dat veel moeite kost. Bij E-gold is alles wat simpeler, je kunt gewoon gelijk beginnen zonder CC, let wel op: het kost $1,- om naar je bankrekening in Nederland te boeken!!
Ik heb het ook en het is heel simpel. Het gaat snel, duidelijk en veilig. Een aanrader als je veel dingen koopt of verkoopt op internet. Het is bijvoorbeeld heel handig om er mee te betalen als je iets op ebay hebt gekocht.
Sorry voor de schop, maar een nieuwe topic openen gaat ook weer te ver. Ik wil 3 tijdschriften kopen via ebay. Moet ik dan een cc gebruiken met mijn Paypal account?