PC-> alles kwijt

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MORPHEUS, 4 jun 2005.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Mn pa vond het zinvol om de 3e virusscanner te installeren omdat er 2 maand geleden een virus was gevonden(gróót drama, was een pop-up geval) en de installatie lukte niet. Boel liep vast en de pc gewoon opnieuw opgestart.
    Ging ik achter die computer en mijn profiel kon niet worden geladen: een temporary profiel werd aangemaakt. Toen ik wist dat ik niet meer normaal bij mn profiel kon komen had ik een herstelpunt gedaan , van een paar dagen geleden. Kwam ik op mn bureaublad, en keek in mijn documenten: alles was weg.

8,2 GB aan muziek,
    5,5 GB aan foto's
    ~500 MB aan andere documenten en dingen.

Herstelpunt van het langst geleden had geen zin want er kwam een melding: herstelpunt niet voltooid, er zijn geen veranderingen aan de PC gedaan.

Ik zoek dus een programma wat al die ****shit weer gewoon op mn computer krijgt want dit is complete waanzin. Ik heb geen opdracht gegeven om alles maar vrolijk te verwijderen?

Bij voorbaat veel dank.

2. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    Norton Disk Doctor al geprobeerd??

Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat programma heb ik niet? Waar is het precies voor?

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  5. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
  6. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg... Jij heet toch niet voor niets Bill Gates? Doe er eens wat aan! :+ ;)

7. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Neh, stofffel, er zat niks bruikbaars bij, want die programma's die je gaf waren zo vaag en die werkten niet echt, en ik heb niet echt veel verstand van clustergrootte etc...!

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook je hardeschijf slaven aan een andere computer en dan kan je je 'shit' over zetten naar die harde schijf. Ik had ook wat jij heb met je pc, echt shit!

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik weleens gehad, dat gewoon opeens al mijn profiel bestanden weg zijn (gelukkig niet mijn muziek, films, downloads en docs, die staan in een aparte map)

Het programma dat ik altijd gebruik om mn data te recoveren vind je hier:
    http://www.handyrecovery.com/

Is gratis en ik vind het goed werken.
    Wel snel zijn en zo min mogelijk met je pc doen om de kans te vergroten dat je alles nog heel terug krijgt.
    Veel succes ermee

(je weet de site)

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  10. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    @Morpeuß: Ben je al wat verder ?

Wat Corossi trouwens zegt over het gebruik van je PC is wel een goeie tip trouwens. Niet te veel opnieuw installeren/copieren want dan ben je de oude data echt kwijt.

11. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    recoveryprogramma's zijn inderdaad be beste optie die je nog hebt, installeer ze dan wel op een schijf waar weinig van je verloren spullen opstonden, anders schrijf je t misschien over fragmenten van je oude bestanden heen..

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, mr. E. Dat was ik nog vergeten te zeggen.
    Dat meld dat programma wat ik gebruik ook, maar daar heb ik geen last mee omdat ik meerdere partities heb.
    Ik hoop dat het onder hand een beetje lukt. We zijn onder tussen alweer een week verder en als je je pc veel gebruikt heb je een grote kans dat bestanden niet meer gerecoverd kunnen worden (zoals ik al eerder had gezegd)

Deel Deze Pagina