[PC] [PC]America's Army

Discussie in 'Games' gestart door Doelie, 16 nov 2006.

1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31

Titel : Americas Army Special Forces (Overmatch Version 2.7)
    Ontwikkelaar/Uitgever : U.S Army
    Genre : First Person Shooter
    Aantal spelers : Alleen online tot 26 spelers

Officiele Site
    http://www.americasarmy.com/

Dit spel is gratis te downloaden via de volgende link.
    Gratis Download

Enkele Screens:

Info over de Game:
    Americas Army is een online FPS. Je bent een soldaat die voor het Amerikaanse Leger vecht. Dit spel is gemaakt als wervings matriaal en is daarom ook gratis te downloaden. Zodra je het spel hebt gedownload moet je een Account maken ofwel je "Personal Jacket" nadat je dit gedaan hebt ga je in een traningskamp en zul je verschillende basisoefeningen, Medic Tests, Special Forces Tests, Parachute Tests, Driving Tests en Sniper tests moeten afleggen voordat het online gedeelte begint.

Online gedeelte:
    Americas Army maakt gebruik van zijn eigen Browser of GameSpy. Het is simpel. Je krijgt een lijst met servers en kiest er daar eentje uit. Dan join je hem en kan je kiezen of je Assault of Defense wilt zijn. En dan moet je maar zien hoe je overleeft ;) Het spel is in teamverband dus je krijgt 2 teams van 13 man .. Assault wint als ze iedereen hebben vermoord of de objective hebben gedaan. Defense wint als je de objective beschermen totdat de tijd is afgelopen of als ze ook iedereen hebben vermoord.

Ranking:
    De ranking werkt als volgt. Het gaat met honor je begint bij Honor 10 en je kan door mensen te vermoorden, mensen te healen of objective te halen punten krijgen

Honor 10 tot 20: 1000 punten per honor
    Honor 21 tot 30: 2000 punten per honor
    Honor 31 tot 40: 3000 punten per honor
    Enz,

Hoop dat jullie deze game ook gaan downloaden en met plezier het gaan spelen .. Ik ben vaak te vinden op de map Insurgent Camp.

Edit: Misschien kunnen met de Nederlanders op dit forum een clan oprichten?

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb het vroeger gespeeld (tot 2.3 ongeveer) en had honor 81 (verslaafd ja:9) bereikt. Toen ermee gekapt.

Misschien binnenkort weer eens downloaden :)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien maar eens een keer proberen. Gratis is niet duur :)

4. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En er is hier al een enooooooooorme thread over. Maar ik heb geen zin om te zoeken (A)

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Mike je bent dik :+ :p

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  7. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had een 100 honor acount, ben een paar maanden geleden opnieuw begonnen en zit nu weer op 70. Speel wel ALLEEN 2.5...die nieuwe zooi is te kut voor woorden.

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog servers waar je honour kan verdienen op 2.5 dan? Niet naar mijn weten 8-)

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    LoL...dan moet je eens goed kijken. Er zijn op het moment meer 2.5 servers dan 2.6/7 servers. Het nieuwe 2.5 First To Kill seizoen is een aantal weken geleden begonnen...dus ik denk dat je wat beter moet zoeken.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uberkick

AA 3 is ook weer aangekondigd. Was altijd heerlijk realistisch Samen met Operations Flashpoint me favoriete shooters.

[gt]45168[/gt]

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Oe nice, heb het een hele poos gespeeld tot ik honor 81 was ofzo. Ooit maar weer eens chercken.

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste gast die in beeld komt lijkt net een ingame character. Ik heb ook vrij veel AA gespeeld, op verschillende accounts waardoor ik nooit een hoge honor heb gehaald maar wel een hoop lol. Alleen tegenwoordig kom je zoveel cheaters tegen, zelfs op de Leased-Officials, verpest het voor mij. Hopen dat V3 daar weer verandering in brengt.

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er was toen toch zo'n nieuwsbericht met een man die iemand had gered, en dat hij dat had geleerd in America's Army?

Heb het zelf nooit gespeeld maar moet het eigenlijk toch is proberen.

14. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    heb hm zojuist gedownload. maar blijf vast zitten bij de 3e training, ik moet een rocket launcher gebruiken. krijg 3 pogingen om een target te raken. heeft iemand tips, krijg het namelijk niet gedaan

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Lol, was dit topic helemaal vergeten. Speel het sinds vorige maand niet meer omdat ik ben gebanned. Ik was Honor 100 en ACI dacht dat ik een honer hack had gedaan omdat ik heletijd 0 punten had en opeens weer veel punten kreeg. Maarja dit was dus omdat ik gewoon heel lang offline ben geweest.

Maar met 3.0 krijgen we sowieso allemaal frisse accounts dus je bent je honor ook kwijt als je aan 3.0 gaat beginnen. Dit wilt dus ook zeggen dat alle hackers weer mee kunnen spelen. Vraag me af hoe dat gaat lopen.

Ik ben er bij 3.0 sowieso weer bij, check www.aa3.americasarmy.com voor meer info over de game zelf. En schrijf je ook in voor de Beta trouwens!

Pff, training is voor mij alweer zon 4-5 jaar geleden 8), maar denk eraan dat je met de 203 altijd iets boven je target moet mikken. Probeer dat eens en kijk of het je lukt. Als je straks de Medic traning gaat doen krijg je een proefwerk die je moet maken, als je hier vast zit moet je even googlen want op heel veel sites staan de antwoorden ;) Enige training waar ik moeite mee had was de laatste SF training. Maar dat duurt nog wel even voordat je daar bent ;) Succes iig

Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij is het inmiddels helemaal anders geworden qua traning. Hackers worden trouwens op hardware gebanned, en die banlists zullen wel in tact worden gehouden..

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Banlists van ACI en andere anti cheat dingen wel, maar de server bans worden wel opgeheven.
    Maar eigelijk schieten ACI en andere anti cheat instanties er vrij weinig mee op, want sowieso als je word gebanned via anti cheat instanties kan je na het maken van een nieuwe account gewoon weer op die servers spelen. En aangezien iedereen nieuwe accounts moet maken voor 3.0...

Dus uiteindelijk zal iedereen weer kunnen spelen op 3.0 ookal houden ze de banlists.

En hoe bedoel je "je word op hardware gebanned", als ik een aimbot heb is dat toch software en kan men dit zien via PBSS

Maajar ik ben niet gebanned op software/hardware maar omdat ik opeens heel veel punten heb gehaald en ACI vertrouwde dit niet en daarom hebben ze mijn account gebanned. Heb nu nog wel ergens een Honor 40-50 rondzwerven, maar heb geen zin om die op te zoeken. Wacht wel tot 3.0

Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gedownload maar kan um niet terug vinden..?
    Weet iemand waar hij misschien kan staan etc of moet ik weer downloaden..?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wow, ik had dit spel gespeeld van versie 1.0 (:D) tot 1.6 ofzo. Honor 40 ongeveer, echt heeeel verslavend.

20. clawclock

clawclock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt er toevallig nog iemand americas army 3.0 ?

Deel Deze Pagina