[PC] Bestand kan niet verwijderd worden

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Slashhead, 17 jan 2004.

1. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zat ik laatst wat trailers van games en films etc. te downloaden (mediaplayer bestandjes). Nou heb ik ze bekeken en wilde ik ze gewoon weer verwijderen, maar dan krijg ik een foutmelding.
    "Kan bestand .......... niet verwijderen, het is door iemand anders of een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben."
    Ik heb de computer opnieuw opgestart, wat meestal werkt, maar deze keer niet. Ook heb ik al een systeemherstel gedaan en ook dit mocht niet baten.
    Toch zou ik dit filmpje graag verwijderen aangezien het 100 mb is en ik mijn computer enkele weken geleden opnieuw geïnstalleerd heb en er niet weer een zooitje van wil maken.
    Weet iemand toevallig hoe dit wel moet?
    Ik gebruik trouwens Windows XP (home edition)
    b.v.d.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je de filmpjes met bv. Windows Media Player afspeelt, Windows Media Player afsluiten.

3. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is gewoon afgesloten.
    Trouwens, het is wel zo dat het bestand niet geheel binnen is. (op enkele mb's na) wellicht dat dat er wat me te maken heeft? :{

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je pc herstart doet hij het meestal wel.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zo'n soort probleem heb ik ook wel eens gehad, eerst kon hij het bestand niet verwijderen, niks lukte, maar later deed hij het opeens wel. Waarom die het later wel kon snap ik helaas niet:eek:

btw, het maakte niet veel uit of het nou erop bleef staan, want het was een lege map maar het stond toch wat netter:eek:

6. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope..... :'-(
    Heeft altijd gewerkt voor mij, maar deze keer wil ie het gewoon niet verwijderen :confused:

7. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    download je die met Kazaa, dan kunnen andere ze aan het downlaoden van jou My shared folder.

8. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet een kleine omoweg om hem eraf te gooien! Ik had laatst precies hetzelfde probleem met een filmpje!

Moet je ff naar http://www.flashfxp.com gaan en dat prog downen (is maar 2 mb ofzo) Dat is een FTP programma (File Transer Protocol) Daarmee kan je normaal gesproken bestanden overzetten anar andere pc e.d.! Ook kun je met dit prog bestanden deleten en hiermee gaan ze wel altyd weg! na het deleten kun je die prog gewoon uninstallen Suc6

9. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    of even in good old dos verwijderen........

10. thedragon

thedragon Dragon

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe goed je bent in register bewerken maar ok de oplossing:
    Software: Windows XP
    Problem: cannot delete AVI movie files after playing them
    Resolution: goto 'HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler', and delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32"
    Caution: After you make this change, XP will no longer display the duration, bitrate, dimensions of the avi file. However, it will not give you the error with the AVI files any more.

11. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo bedankt man! _O_
    Fijn programmatje, werkt echt super! Het bestand was er meteen af!
    De rest ook bedankt btw ;)

Deel Deze Pagina