Yo zijn er hier nog mensen die Cod 1.1 spelen, is echt een topgame, ben er al verslaafd aan sinds 2 jaar geleden. Weet niet of er nog meer mensen zijn die het spelen want het spel sterft bijna uit... Mijn naam is Mr.Just1ce of ]X[Just1ce*
Ik heb het écht veel gespeeld. Toen ik op het laatst ook redelijk goed was werd het wat saai, toen heb ik er mee opgehouden. Vorig jaar heb ik het weer eens gespeeld, maar toen moest je allemaal van die extra programmas downloaden om bij een server mee te doen. Bij elke server weer 1 of meerdere dingen downloaden, toen ben ik er meteen maar weer mee opgehouden!
Hmm ja dat kan je gewoon uit zetten maarja er zullen ook niet veel mensen meer over zijn die het nog spelen, alleen nog de elite die-hards....als beginneling kan je er nu ook echt niet meer tussen komen.
Dus je vind jezelf wel erg goed xD whaha ik speelde het vroeger.. lijkt me wel weer eens leuk.. zal het ergens proberen te fixen
Ik speelde het afgelopen zomer gt helemaal de klote. Nu is het schijfje (serieus) helemaal vol met krasjes en vinger afdrukken. Egt een leipe game vooral rifle only van serververhuur ofzo
ik heb dat spel ook echt helmaal rot gespeeld ik heb die deluxe edition zelfde als cod 2 op de 360 speel ik nog steeds veel voor rifle only op pc en dan in de map Harbor met de russen en aan gezien me 360 kapot is en moet w8ten voordat ik hem terug krijg ga ik hem ook denk maar weer es spelen
Ik speel het nogsteeds, maar dan 1.5 Probleem is nu nog soms een leuke server te vinden. Maakt me weinig uit waarmee, meestal TDM of search & destroy. Liefst speel ik met de bar of mp44 of mosin. Ben wel redelijk goed, maar het ligt er aan welke server. sommigen zijn gevoelig voor lags/hacks.. serververhuur is ook niet echt mijn favo. voordeel is wel dat er vaak mensen op zijn..maar op normale server eindig ik wel meestal bovenaan. vet spel mp nogsteeds vetter dan cod 2 imo