[PC] [PC]Call of Duty

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 20 sep 2005.

1. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag nog geen centrale COD(2) thread dus bij deze. Het wordt nog veel gespeeld, dus er zijn vast wel mensen op xbw die cod spelen.

Ik zelf speel het bijna dagelijks, meestal Search and Destroy. Favoriete maps zijn : Harbor, carentan en depot.

Omdat nog niet al te lang geleden de systeemeisen voor deel 2 zijn vrijgemaakt, en het spel al over 1 maand uitkomt, mag je hier gerust over praten.

Systeemeisen Call of duty 2

Minimal
    1.4 ghz
    512 mb ram
    Geforce 4 ti 4200/ati 9200

Optimal

2.5 ghz
    1 gig ram
    ati 9800XT/Geforce 5900

Optimal betekent denk ik niet dat je het soepel op zn hoogst kan spelen, maar medium-hoog moet wel lukken.

Hij komt in de US op 18 oktober uit, ik denk dat ie een weekje later(of misschien wel op dezelfde dag!) hier uit komt.

Praat hier dus over deel 1(tactics, enz.), of deel 2(verwachtingen, wensen).

Pictures van CoD2

Het nieuwste filmpje:

http://www.gamershell.com/download_10808.shtml

Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  2. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ja CoD is echt vet O-) . Online speel ik het niet vaak, maar op lan-party's is het altijd mega *) . Zit er dus ook zeker over na te denken of ik CoD 2 ga kopen.

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het veel gespeeld, ik denk dat ik wet weer eens ga spelen. Ik ben best wel goed, 48 kils - 8x dood. is mijn gemiddelde

4. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, ik wist dat er iemand was op xbw die cod speelde O-)

5. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje van je is voor de xbox 360 , heb je ook filmpjes van de pc versie?

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen centrale thread ??? klik

Er staat dn misschien wel dat het voor de 360 bedoeld is maar er word ook over de PC versie gesproken en er staan ook links voor filmpjes (ook 1 filmpje van de PC versie)

7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel CoD nog steeds. Maar eigenlijk alleen United Offensive. Meestal Base Assault. Mijn nickname is: Atrax (In het Rood) Zoek me maar eens op. Ben vaak in de 5thW Public Base Assault Server.

Jammer genoeg moet ik CoD 2 (voorlopig) aan mijn neus voorbij laten gaan... deze computer heeft geen goede videokaart, en ik heb geen PCI- E sloten erin :'-( . Ben wel aan het sparen voor een nieuwe PC, maar eerst een auto *)

Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  8. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Met een goede AGP8x kaart moet het wel lukken. En dit is geen COD 2(360) thread, maar een COD1+2(PC/360) thread!

Deel Deze Pagina