Counter Strike 1280 x 1024 Hey , Weet een van jullie ook hoe ik in Counter Strike op dit resolutie kan zetten 1280 x 1024 ... das het enige resolutie die er niet bijzit.
Als dat er niet bijstaat gaat dan niet zeker? Daarbij zo'n hoge resolutie is niet zo goed. Beste cs-spelers ter wereld spelen zelfs meestal op 640x.... Ikzelf 800x600.
Zeker de PU gelezen? Als dat er niet bijzit zul je een resolutie hoger of lager moeten pakken, ikzelf speel op 640x ... .
Power Unlimited, er stond een artikel in over CS en er werd gezegd dat de beste maar op 800x600 of op 640x... spelen.
Ah neen ik denk hier ergens: http://www.gamers.nu/?p=ask_heaton Interview met een van de beste cs spelers: Heaton Verplicht leesvoer voor alle csers!!!
Yeah: Hoeveel chicks heb je reeds geplayt? "Eh chicks? Ik heb er ooit 3 doodgeschoten in cs_italy maar verder..?"
lol als ik maar nooit zo wordt als die dooie cs speler. echt zwaar triest. Bij ons op school ook al: allemaal van die trieste "cs nerds" die het over niks anders hebben dan hoeveel kills ze wel niet hadden...... TRIEST
Heaton vind ik wel geen trieste cs nerd hoor! Lees dat interview eens en je zult merken dat dat nog een normale gast is. Die gewoon veel cs speelt & er zijn beroep heeft van gemaakt Op foto ziet hij er ook normaal uit. Leuk interview hé, wel soms domme vragen zoals: will you mary in the world of cs?
neen, hij zei dat hij er ook nog andere dingen waren buiten cs & dat je moet gescheiden houden ofzo Lol wel HELE Domme vraag hé! trouwen in de wereld van cs... AUB WI
Trouwen in CS, off course, zodra ik een schone Terror of Counter tegenkom en het klikt (of pangt) dan wordt die 16000 $ voor het feest.