1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Dé RTS thread

Discussie in 'Games' gestart door R-Y, 30 jul 2006.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar ik zag broodwar staan, een expansion :)
     
  2. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    En Warcraft III kent ook The Frozen Throne.

    Daarbij komt er binnenkort een expansion van Age of Empires 3, genaamd The WarChiefs.
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    zet dungeon keeper 1 en 2 er dan ook maar effe tussen:)
     
  4. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, dungeon keeper heb ik veel gespeeld, net als ale Age of empires delen. Verder niet veel rts games gehad, hoewel ik ze wel leuk vind.
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik had een vraagje over Warcraft 3. Hier bij de mm ligt dit deel + uitbreiding voor een lief prijsje, en na de demo gedownload te hebben ben ik er best wel enthousiast over geworden.. Nou is mijn vraag : Is het verhaal goed? Zodat je de verhoudingen tussen bv. Orcs en humans begrijpt (en vooral wáárom!).. Zodat je wat aan 't verhaal hebt als je bv. WoW speelt..

    Alvast bedankt :b:
     
  6. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroegje: Ik zoek een rts voor de pc, grafisch niet te zwaar, dus iets uit anno 2004. Niet te ingewikkeld maar met een hoog verslavings gehalt. Iemand tips? oja hij moet ook voor een zacht prijsje te vinden zijn:), maar dat lukt dan vast wel;)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik !

    Veel vette RTS games van vroeger, bij elkaar gebundeld in een verpakking....voor 30 euro's te koop geloof ik. Twaalf games voor de prijs van een halve :cool:

    EDIT : Moet hem zelf ook nog kopen trouwens :eek:
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  8. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit,tanlx .Maar van mij hoeft z'n hele collectie niet. Ik bedoel gewoon een los goed spel, voor goedkoper te vinden dan 30,-
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De Command & Conquer serie staat bekend als een van de meest succesvolle, verslavendste RTS games ooit hoor :eek: Voor minder geld zul je kwalitatief niet veel beters tegenkomen ben ik bang, bovendien sla je hiermee twaalf vliegen in een klap ! Mja, jouw keuze natuurlijk uiteindelijk :)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    age of empires
    Red alert

    die 2 vind ik wel super verslavend , eigenlijk age of empires nog meer want, daar zit een grotere resource systeem in.
     
  11. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    @Zero: ik zal er over nadenken, morgen ga ik naar de MM en dan kijk ik wel daarzo naar de prijs:)
    @ Grumpie: Van age of empires heb ik alle delen helemaal platgespeeld! Red alert heb ik nooit gehad, zal er ff naar kijken;)
    Ik denk dat ik morgen de volgende games ga zoeken: C&C first decade en age of mythology gold. En als die me wat te duur zijn koop ik dungeon keeper 2, lekker herinneringen opdoen.
    Laat het duidelijk zijn: Ik zoek gewoon een leuk spel dat ik op de laptop in de vakantie kan spelen. En af en toe daarna weer kan oppakken:)
    Maar hartelijk bedankt voor de tips;)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle Red Alert delen + uitbreidingen zitten overigens bij die First Decade Box inbegrepen voor het geval je dat nog niet doorhad ;)
     
  13. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk:)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi :) Veel succes met je keuze ! :b:
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    age of empires II heb ik echt hellemaal kapot gespeeld op die gratis online dinges van microsoft (Zone ofzo :+) zat zelfs in een clan :D:9

    Heb zelf ff de demo van starcraft gedownload en die is ook echt een super game! voor 15 euries heb je starcraft + expansion bij bol.com !
     
  16. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Tankx, ik ga er gelijk een mooie headset bij halen:)
    Ik hoop echt dat ze age of mythology voor iets van 20,- hebben, haal ik hem meteen:)!
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    age of mytholog gold edition is 20 euro bij bol.com en nedgame. is die egte spel beter dan die demo? (want de demo van de expansion vond ik imo beetje kaal)
     
  18. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe die demo is, maar heb een paar keer de gewone versie bij een vriend gespeeld iets van een jaar geleden: en dat maakte wel indruk op me.
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond de demo zelf ook vet, maar wel iets kalig (mss te verwend met AOE III :+) Maar de egte versie zal wel ''voller'' :9 zijn, wanr in het beeld stond dik gedrukt '' trail version '' :D
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond de demo zelf ook vet, maar wel iets kalig (mss te verwend met AOE III :+) Maar de egte versie zal wel ''voller'' :9 zijn, wanr in het beeld stond dik gedrukt '' trail version '' :D
     

Deel Deze Pagina