1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Devil May Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Unrealer, 14 jun 2006.

  1. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Door: Ubisoft, Capcom
    Genre: Fantasie, Actie, Avontuur
    Release Datum: 1 september, 2006
    (De datum is niet helemaal duidelijk, sommige zeggen ook dat hij nog deze maand in de schappen zal liggen :thumbs:)​
    Prijs: 30 Euro,
    Aantal Spelers: 1 Speler
    Ook op de PS 2.


    "Devil May Cry 3 is alweer het derde deel in de serie die draait om de half demon Dante. Met dit deel gaat ook Capcom op de prequel tour, want in Devil May Cry 3 krijgen we de controle over de jonge gedaante van Dante, die nog aan het begin van zijn carrière als demonenslachter staat. Deze stap van Capcom, samen met totaal nieuwe gameplay elementen, moet het vorige (volgens velen matige) deel in deze trilogie doen vergeten. Is Devil May Cry 3 een goede toevoeging aan de reeks?"


    Ik vind het jammer dat dit spel voor de PC nog geen Topic heeft en daarom heb ik er ééntje geopend.

    Ik heb het spel nog nooit gespeeld, maar ik heb vele trailers/ movie's gezien van mensen die Gave move's/ combo's en meer van dat lekkers uitvoerden. Je kan ook Wapens kopen ze upgraden. Je hebt Pistolen/ shotguns/ zwaarden en zelfs een gitaar als bonusje :9 De game is erg moelijk volgens veel mensen, je kan als je net begint alleen op Normal spelen, en na een aantal keer dood gaan kan je ook voor easy kiezen, wat veel mensen doen, omdat het gewoon veels te moelijk zou zijn (ik heb het zelf nog niet onder vonden :D) je hebt ook nog DMD en HoH, DMD = Dante must Die (Dante is de hoofdpersoon zie bovenste plaatje) dan zijn de vijanden sterker en doen veel meer schade. HoH = Heaven or Hell, alle vijanden gaan in 1 klap dood maar jij ook, vandaar Hemel of Hel _O_, Je guns zijn met deze mode je beste vrienden als ik andere mag geloven. :b:


    [​IMG]
    Hier wat vette links van Trailers/ movie's:
    Pokey86's filmpjes (1) (PS 2)
    Pokey86's filmpjes (2) (PS 2)

    IGN: Devil May Cry 3: Dante's Awakening (PS 2)

    Gamespot: Devil May Cry 3 (PC)​

    Graag ontopic blijven, Graag verkeerde spelling/ foutieve woorden/ of gebrek aan info raporteren :):, En veel plezier. \o/

    [​IMG]
     
  2. basovich

    basovich Guest

    goede startpost..had wel wat betere grafische dingen willen zien van dit spel..check bij plaatje 2 die geweren eens:confused:
     
  3. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste startpost :)


    Ik zal eens wat betere zoeken, zie de linkjes daar staan wel wat filmpjes en plaatjes :thumbs:
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dat het allen voor de PS 2 was, Of zijn dit PS2 shots ze zijn namelijk erg lelijk
     
  5. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen filmpjes voor de PC versie en maar 2 shots en die zijn slechte kwaliteit en dat zijn die in de startpost :'-(
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, Had beter verwacht
     
  7. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel de game is net aangekondig voor de PC, laten we hopen dat het geen regelrechte port wordt

    Maar voor vergelijkings materie zie PS 2 screenshots :cool:
     
  8. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Kap maar met hopen dan. Elke game die zo van de ps2 naar de pc geport wordt is altijd, maar dan ook altijd, een kut port. Noem maar eens een spel dat van de ps2 naar de pc is geport en je zal zien dat ie kut is. *verwijst onder andere naar Onimusha*

    Naast de graphics, zijn de controls altijd nog het ergste. Het enigste dat ze daaraan veranderden is niks. The Matrix Path of Neo, wat ik trouwens best een vet spel vond (het vechten alleen, de rest zoog) maar toen ik in de pc versie "Press [insert 1 van de ps2 controller icoontjes] to attack" zag staan stond ik toch wel ff raar te kijken :x

    Maar serieus, je ziet die screens en hoopt dat het geen regelrechte port wordt? Ga je ogen eens ff wassen joh, want dit spel wordt zo hard geport-zonder-ook-maar-enkele-aanpassingen-voor-de-pc-behalve-toetsenbord-ondersteuning dat je zal huilen als je 'm zal gaan spelen. Hoe weet ik dit? Wacht maar tot je 'm kan spelen. Je zal zien dat ik gelijk heb. Als je geluk hebt kan je misschien de resolutie en de controls veranderen. Al zat dat bijna ook nooit in die ports.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  9. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan altijd nog O-), Want de oorspronkelijke release date stond ergens eind mei en dat is al geweest, dus mss veranderen ze wat ? anders lijkt het me niet logisch :9
     
  10. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte eerst ook, maar als je naar de screens kijkt zie je dat ze niks hebben veranderd. Ik heb er iig geen hoop meer in.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nu vraag ik me eigenlijk af wat doet zo`n game nou op de pc.

    Dit is toch zo`n typich console game. (zou toch ook een deel op de xbox komen?)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, DMC3 voor de PC :) Heb de PS2 versie hier al een hele poos liggen, meerdere malen uitgespeeld....supergame, dope humor ook :thumbs:

    Kan me alleen niet voorstellen dat je deze game ook echt met een toetsenbord gaat spelen. Sluit dan je X360 controller op je PC aan en hoop dat je die bij het spel kunt gebruiken, om maar een suggestie te noemen :+

    Vraag me overigens af of ze bij de PC versie ook gelijk de Special Edition erbij doen. Die komt later dit jaar, ook rond september geloof ik, nog uit voor de PS2 in Europa. In de Special Edition kun je o.a. met Vergil (Dante's tweelingbroer) spelen :cool: Ach ja een beetje afwisseling kan nooit kwaad natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  13. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarom ga ik ook een controller voor de pc aanschaffen :b:
     
  14. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu een leaked versie van Devil May Cry 3 Op de PC

    Er wordt hier NIET over gesproken anders kan het topic gesloten worden en dat wil ik niet

    Je mag best vertellen van waar je bent en wat je nu doet maar niet dat je het met de gedownloade versie doet!

    Ik ga vanmiddag beginnen met spelen :)
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PC versie van DMC3 inmiddels ook alweer een tijdje. Het is idd de Special Edition, wat ik al hoopte :)

    Moet zeggen dat het wel een regelrechte poort is (zoals te verwachten was)....je kunt de resolutie wat hoger instellen en je kunt met de controls sleutelen maar daar is het dan ook mee gezegd. Dat maakt de game er overigens niet minder leuk om : na even geklooid te hebben heb ik de goede instellingen voor m'n X360 controller gevonden en is hij perfect speelbaar :thumbs: Ik heb de game zodoende alweer uitgespeeld met Dante. Ben nu met Vergil aan het spelen, hij vecht heel anders maar ook weer heel gaaf, zoniet gaver :cool:

    Het blijft gewoon een dope game, daarom wilde ik um perse weer voor de PC hebben hehe :+ :b:
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    *heeft zijn avatar meteen veranderd na het uitspelen van het spel :+
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe idd :)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Is DMC 3 trouwens weer op het niveau van deel 1? Deel 1 heb ik bij een vriend gespeeld en vond ik echt geweldig. Ik had gehoord dat deel 2 namelijk behoorlijk tegenviel en weet niks over deel 3.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was gaaf, deel 2 was een stuk minder....maar deel 3 maakt alles weer goed _O_ Qua verhaal is hij minstens net zo interessant als deel 1, maar je hebt VEEL meer mogelijkheden tot verschillende wapens/combo's etc....met andere woorden het combat-systeem is zwaar verbeterd. Tel daar de nodige dosis humor (in deel 3 is Dante wat jonger, hij was al een uitslover maar in deel 3 is dat nog een stuk erger :+) en vette tussenfilmpjes bij op en je hebt in mijn ogen de perfecte DMC game.

    Om een lang verhaal kort te maken : Ik vind DMC3 zelfs nog gaver dan deel 1 :)
    Als je overigens geinteresseerd bent om hem nog te kopen : de Special Edition moet later dit jaar voor de PS2 ook nog uitkomen in Europa.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2006

Deel Deze Pagina