[XOne] Pc en Xbox 360 verbinden (Problemen)

Discussie in 'Games' gestart door woosi, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met het verbinden en ik kan de oplossing nergens vinden vandaar even een nieuw topic.

Ik heb thuis de volgende apparaten staan :

Desktop pc (via vaste kabel)
    Laptop (Wifi)
    Xbox 360 (Wifi)
    Router (linksys wrt54g)

Ik heb een thuis netwerk. Desktop kan de Laptop vinden en andersom. Bestandsdeling, printerdeling etc. etc. gaat allemaal goed. Ook de externe usb hardeschijf (aangesloten op de desktop) wordt herkent.

Op beide computers heb ik WMP11 geïnstalleerd. File-sharing ingesteld bij beide in WMP11. De xbox 360 wordt door zowel de laptop als de desktop herkent.

Als ik op de xbox 360 ga zoeken naar pc's in netwerk vindt hij alleen mijn laptop. De xbox 360 kan alleen bestanden afspelen die lokaal op de laptop zijn geïnstalleerd.

De xbox 360 kan dus geen gegevens van de desktop afhalen (die toch echt in het netwerk is opgenomen EN herkent wordt door de laptop).

Ik heb de firewall geheel uitgeschakeld en uiteraard staat WMP11 aan op beide pc's als ik probeer verbinding te maken. Het wil gewoon niet lukken.

Toch vreemd omdat de laptop en de desktop wel verbinding kunnen maken.

WIE HEEFT ER EEN OPLOSSING ? Ik zou er erg blij mee zijn.

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik het begrijp wil je de xbox via de laptop naar de desktop laten gaan... dit kan niet....

alleen xbox naar laptop rechtstreeks en xbox naar de desktop rechtstreeks....

3. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik kennelijk niet geheel duidelijk geweest.

De xbox 360 herkent de desktop niet. Daarom probeerde ik het via een omweg en dat lukt ook niet.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina