Ik heb wat zelfgemaakte skatefilms, allemaal ongeveer 700 MB zodat ze op een cd pasten, maar nu wil ik een dvd maken. Op m'n pc heb ik "MyDVD" van sonic, maar als ik daar een film invoeg is hij meteen helemaal vol, is zelfs te groot:{. Mijn pa heeft een iMac, en daar heb ik ook een dvd mee gemaakt, daar konden er makkelijk 2 op. Maar het probleem daarbij is dat ik ze eerst naar .mov moet converteren anders pakt Mac het niet. Kan je echt geen films van 700 MB op een dvd branden.
Heb zo geen oplossing voor je maar 700 MB moet makkelijk passen, zeker op DVD en misschien zelfs nog net op CD. Daar past immers normaal gesproken 700 MB op. DVD zelfs 4,7 gigabyte als ik mij niet vergis.
hmm ja probeer het idd ns met nero..... ik heb der niet zoveel verstand van hoor maar kijk ns hoeveel minuten het is... op een cd kan bijv 80 minuten video ( voor dvd weet ik het niet trouwens, rond de 240 min denk ik ) misschien dat dat wat uitmaakt :{
Je probeert waarschijnlijk een divx of een gecodeerde shit op een dvd te branden. Dit moet eerst overgezet worden in mpeg 2, daardoor word dit bestand dan zo groot dat het niet past. Als je hem wilt afspelen in een dvd speler, dan mag je eerst zelf de film recoderen in mpeg2 of je moet hem branden als file, maar dan kan ie niet afgespeeld worden in een dvd speler.
Eerst idd omzetten naar MPEG2, dan wordt je bestand veeel kleiner en bovendien verlies je geen kwaliteit, dan kun je em branden
Hehe, sorry was een beetje lui. Google --> convert mpeg2 voor de mensen die het ook willen weten. Zit een goede tussen, 3e link geloof ik.
Hij is nu aan het converten, duurt wel fakking lang. Staat dat het nog 2 en een half uur duurt... Maar opzich gaat de tijd snel naar beneden, eerst stond hij nog op 4 uur.
Jemig wat boeit dat nou, moet hij weten. Handige DIVX ;-) (of xvid) naar DVD tutorial: http://www.extradvd.nl/html/divx2dvd.htm
euhm Gerjan alles wat ilegaal is op de wereld word gelijk verbannen van xboxworld... weet je dat nu nog niet?