[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

Football manager is een lang bestaande reeks die vroeger Championship Manager heette. Later is dat Football Manager geworden en daar is nu een nieuw deel van. Namelijk Football Manager 2008.

Football manager wordt door velen gezien als de ultieme manager game die er is. Er zitten enorm veel competities en spelers in. Ook bevat het spel enorm veel opties.

Nadat is gebleken dat er een aantal grote bugs in het spel zaten is er nu een "Beta-patch" te downloaden. Die kun je hier vinden:
    http://download.sega.com/u/fm2008_patch/fm2008_801_betapatch.exe

Het fixed onder andere het probleem met Pressing en het aantal afgekeurde goals, wat 2 grote bugs waren. Over een aantal weken komt er een officiele patch uit.

Er zijn een aantal grote fansites te vinden voor deze game reeks. Namelijk:
    http://fm.manutd.nl/
    - Dit is een grote Nederlandstalige fansite voor de hele FM reeks.

http://www.thedugout.tv/community/index.php
    - Dit is een van de grootste fansites die er is. Helaas is er nu alleen een forum, vroeger was er ook een website. Maar dit forum is enorm druk, het forum bestaat al sinds de allereerste Championship Manager game.

Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dit weekend ga ik maar eens een long-term game starten met Utrecht.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet echt een game waar ik echt tevreden mee ben. Was begonnen met Zenit st. Petersburg. Ging in het begin enorm goed, won de eerste 14 competitie duels, en was 22 competitie duels ongeslagen. Maar toen begon ik ineens alles te verliezen, ik stond op me hoogtepunt eerste met 13 punten voorsprong op de nr2. Uiteindelijk ben ik 2e geworden met 3 punten achterstand :'-(.

Toen ben ik een game begonnen met Udinese, die was echt enorm leuk. Ze hebben namelijk een enorm goed team met jonge spelers, bijna het hele elftal is jonger dan 24. En een paar kan je na 1 seizoen al verkopen voor 20-30 miljoen. Helaas ging het enorm slecht en was ik ontslagen |:-.

Nu ben ik aan het kijken wat ik nu weer ga proberen, misschien in engeland een klein clubje. Of een middenmoter in de premier league. En anders met Feyenoord proberen.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is de traditionele FM-dip! Heb ik ieder seizoen last van! :D

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was erg zuur :x.

Zeker omdat er best goede teams zitten in Rusland, erg rijk. CSKA bijvoorbeeld. Maar helaas zijn ze uiteindelijk toch kampioen geworden :'-(.

Misschien dat ik daar maar mee verder ga, alleen jammer dat Zenit niet veel geld heeft of krijgt, die competitie levert niks op, 500,000 toen ik 2e werd.

Maar kan nu niet echt kiezen met wie ik zal gaan.

6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Champions League gewonnen in eerste seizoen met Ajax :) Finale tegen Milan 1-0 gewonnen door een goal van Manucharyan in de 5e minuut. Won dat seizoen ook de competitie en de beker.. Finale van de beker moest ik tegen Go Ahead.. 7-1 gewonnen :D

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste wedstrijd van het seizoen met Feyenoord:

heerlijk begin :D

En ik had er weinig vertrouwen in... Had namelijk bij een vriendschappelijke wedstrijd 5-0 verloren van Fiorentina.

2e wedstrijd moet ik trouwens thuis tegen AZ, en 3e wedstrijd uit tegen Ajax 8).

Maarja, dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben :D

Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heb je nog aankopen gedaan ?

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve Aaritalo niemand voor het eerste, maar ik heb wel iets van 23m uitgeven aan een stuk of 20 talenten :+

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Toevallig net overnieuw begonnen met FM. Ben nu de Spurs, waar ik eerst HSV was.

Eerste aankoop was Rochemback, zocht nog een amc en vm, deze speler kan op beide posities. Daarnaast bezig met Downing, bod van 20 miljoen is geaccepteerd, nu nog het contract aanvaarden.

Enigste waar ik ben FM een hekel aan heb, is dat wanneer je een bod op een speler doet en er zijn meerdere in geintresseerd, dan kan dat bod nog zo hoog zijn, maar accepteren ze het niet (had dit met daniel carvalho, Tigres en ik geinteresseerd in hem, doe ik navraag, willen ze er 2.4 miljoen voor hebben. Dat aanvaard ik, maar dan zeggen ze ''meerdere potentiele kopers'' dus afgewezen).

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien de deadline van je bod dan op "Today" gezet? Daar kan het aan liggen.

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat heb ik meestal of ''Morgen''. Wijzen ze daarom wat je bied steeds af?

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als er veel clubs geinteresseerd zijn wijzen ze het daarom af. Omdat ze de boden van andere clubs willen afwachten. Dus dan moet je geen deadline stellen, of hem op een week zetten dan lukt het meestal wel. Dan heb je IIG niet meer dat ze zeggen dat ze willen wachten op andere clubs.

14. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had Rochemback ook gehaald, en Daniel Carvalho heb ik in Februari voor iets van 5 ton binnen gehaald... Ook nog Defour en zo'n jonge Griek: Ninis. Verder nog een jonge keeper met een moeilijke naam en een talentvolle spits uit Denemarken: Schwartz

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Soms he....

Kijk die wedstrijd stats, ik was beter. Hun 6 schoten op doel 6 erin... kut AZ :mad:

16. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met AC Milan Zeefuik en Danilinho gekocht wat een geweldige aankopen.
    Als ik FM speel vliegt de tijd ik heb de hele nacht gespeeld ;)

17. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft een vet spel, heb alleen een vraagje. Ik probeer met een vriend van me dit spel over internet te spelen. Nadat hij een host had gemaakt, had ik bij netwerk zijn IP ingevuld maar kreeg een foutmelding dat ie niet kan verbinden met de server. Iemand een idee wat er fout kan zijn? voor zover ik weet hebben we allebei geen firewall aanstaan ofzo.

18. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Mn 2e seizoen met Rkc zit er net op. Eerste jaar kampioen op doelsaldo. Helaas verlengde Benjamin de Ceulaer zn contract niet. Maar Timon van Leeuwen uit Feyenoord jeugd was een goede vervanger.

2e seizoen 10e geworden in eredivisie, alleen nu willen Obodai en Mosselveld niet verlengen dus maar eens vervangers scouten.

@ masterfragger, heb ik ook last van, en op het officiele forum van fm te zien is het een veel voorkomend probleem waarvan nog geen echt duidelijke oplossing is, aangezien Ports openen in router ook niet werkt.

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  19. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben trouwes de host omgedraaid, ik ben nu host en nu doet ie het wel goed...

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zojuist mijn 1e seizoen met ajax erop zitten. Kampioen geworden, beker gewonnen en JC schaal gewonnen.
    In de CL werd ik 2e in de poule fase, waarna ik uitgeschakeld werd door inter dat met 1-0 won in milaan nadat het in a'dam al 1-1 was geworden.

Heb een aantal leuke talenten gehaald, en vooral brazilianen. Felipe, renato augusto en nog een aantal die ik binnekort ff post hier.

Deel Deze Pagina