[PC] GTA: Vice City - jullie oordeel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb sinds 2 dagen GTA Vice City voor de PC in huis, en ik moet zeggen dat dit weer een toppertje is uit de GTA serie. Het zit weer bomvol mogelijkheden, verborgen secrets, leuke missies en een flinke lading humor. De graphics vallen me zeker niet tegen, al heb ik m'n systeem niet helemaal optimaal, waardoor ie af en toe nog wel eens hapert.

Het enige nadeel is dat de stad me niet al te groot lijkt in vergelijking met GTA3. Daar had je 3 delen die je kon unlocken, hier maar 2. En ik mis de metro en de trein...

Wel super is dat je op scooters, brommers en motors kan rijden, en in helicopters kunt vliegen.

Al met al zeker wel een toppertje, erg verslavend ook.

Wat vinden jullie ervan?

2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik plaats morgen even een reactie, ik had gehoopt/verwacht dat ik 'm vandaag binnen zou krijgen. Dus ik denk nu dat 't morgen wordt..... dus als ik 'm binnen heb edit ik deze tekst wel.

3. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem (nog) niet voor de pc maar al wel meer dan een half jaar voor de ps2 maar de oppervlakte is weldegelijk stukken groter dan die van gta 3. Het is idd jammer dat er geen metro of trein rijdt maar de helicopters en motors maken een hoop goed ja.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja, ik zei al: het "lijkt" groter. Maar dat kan ook komen doordat ik net het linker gedeelte heb vrijgespeeld, en dat nog niet zogoed ken. Maar toch denk ik dat de stad indelen in 3 delen een betere zet was. Nu heb ik de hele stad al vrijgespeeld, terwijl je anders nog een doel had om ook het derde deel vrij te spelen, als je begrijpt wat ik bedoel.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoewel ik hem voor de PS2 heb, hoop ik hem vanmiddag voor de 100% uit te spelen. Ik zit nu op 96% met nog een paar missies te gaan. In vergelijking met GTA 3 zijn die pakjes nu wel een stuk moeilijker te vinden en de ambulance/politie en brandweer missies zijn nu een stuk irritanter geworden. De toevoeging van motoren en helikopters is :cool:. Toch vond ik GTA 3 net ietjes beter omdat ik de missies daar leuker vond, maar Vice City is en blijft een toppertje zowel voor de PS2 als de PC.

Edit: 8) Ik heb hem helemaal uitgespeeld. 8)

Laatst bewerkt: 16 mei 2003
  6. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Vice City draait wel aardig goed :D. en geen balken door het beeld!!, had ik wel bij GTA3.

Maarja van wat ik tot nu toe gespeeld heb, lijkt het me wel een goed spel :)

7. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ff een screen> Is wel verkleind:eek:

*/ Edit: Ik vind vooral die zonnestralen dan ook helemaal te gek*)

8. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de systeemeisen??

9. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik ook wel ff benieuwd naar, ik heb namelijk een Gforce 2 en ik vraag me af of die daar wel goed mee draait.

10. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een verslavend spel met veel mogelijkheden... alleen vindt ik de besturing van de helicopters echt kansloos

Ik heb hem gespeeld op een AMD athlon (weetikveel) 1200 mhz met een 32mb TNT videokaartje en 512 sd geheugen.. geen enkel probleem op 800x600

Laatst bewerkt: 16 mei 2003
  11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok, ff een copy-paste uit het boekje, de systeemvereisten:

SYSTEM REQUIREMENTS

Grand Theft Auto: Vice City uses Microsoft DirectX 9.0

Supported Operating Systems are:

• Windows 98
    • Windows 98 Second edition
    • Windows Millenium
    • Windows XP (Home and Porfessional, Service Pack 1 Required)
    • Windows 2000 Professional (Workstation, Service Pack 3 Required)

The following operating systems are NOT supported:

• Windows 95 (any version)
    • Windows NT (any version)

Minimum Hardware Requirements

• 800 MHz Intel Pentium III or 800 MHz AMD Athlon or 1.2GHz Intel Celeron or 1.2 GHz AMD Duron processor
    • 128 MB of RAM
    • 8 speed CD / DVD drive
    • 915 MB of free hard disk space
      (+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression)
    • 32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers ("Geforce" or better)
    • Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
    • Keyboard
    • Mouse

Recommended Hardware Requirements

• Intel Pentium IV or AMD Athlon XP processor
    • 256(+) MB of RAM
    • 16 speed CD / DVD drive
    • 1.55 GB of free hard disk space
      (+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression)
    • 64(+) MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
      ("Geforce 3" / "Radeon 8500" or better with DirectX Texture Compression Support)
    • DirectX 9.0 compatible sound card with surround sound
    • Gamepad (USB or Joystick Port)
    • Keyboard
    • Mouse

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten geen metro's, treinen en tunnels in omdat Vice City gebaseerd is op Miami, waar ook geen metro's, treinen en tunnels zijn voor zover ik weet. Liberty City uit deel 3 was gebaseerd op New York, waar deze dingen wel allemaal in het echt aanwezig zijn.

Vraag: Is ie nou online of niet ? Er was een gerucht maar het zal wel niet hé ?

13. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij gaat ie weer niet online. maar de gta3 multiplayer patch is bijna af, en dan kan je wel met gta3 alsnog online.

ik heb hem ook al een aantal keren bij een vriend gespeeld, en ik moet zeggen hij is echt superkick. veel dingen zijn verbeterd ten op zichte van gta3. geen framedrops meer eindelijk! en mooiere textures, betere gameplay, meeeer wapens:p:p. nog geen bugs ondekt :p

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb em sinds gisteren en ik heb em gespeeld op een :+ :
    PentiumIII500Mhz
    192Mbram
    Geforce2MX 64MB videokaart

hahaha
    en de grap is, hij draait ook nog wel redelijk...

15. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Het is een zeker vet spel....

Vooral die motors zijn :9

Ik speel et op een:

P4 2,4 Ghz
    512 DDR Ram
    Geforce 4 MX 440

En het draait goed

16. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er nog wel een mp patch komt. Als ze bij GTA 3 een mp patch maken dan kunnen ze niet maken om voor Vice City geen patch te maken....

17. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ooo het is zooo vet, alleen net m'n eerste bug :mad: in het eerste filmpje van een of andere voodoo madame stopte het beeld en ging het geluid nog wel even door, maar daarna liep ie vast... Hopelijk eenmaling... Verder vind ik de straten etc allemaal ingewikkelder in elkaar zitten.. ik heb meestal totaal geen idee waar ik zit of waar m'n huis zit ten opzicht van mij etc... De 1ste 2 eilanden van gta3 waren heel makkelijk qua opzet, maar dit vind ik tot nog toe wat ingewikkelder, maar ik heb het dan ook pas 2 dagen :p Wel jammer dat je na een paar uur spelen al de hele stad geunlocked hebt...

Ik draai het op een pentium 4 2.4 gig 512 ddr ram geforce 4 ti 4200 en met een resolutie van 1024 en het loopt gewoon perfect soepel :p terwijl ik bij gta3 op deze resolutie nog wel eens framerate drops had, vooral op het 2de eiland.

18. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Heej Johannus,

Wanneer moet je missies doen bij die Voodoo vrouw.
    Welke missies moet je ervoor doen om die missies van de vrouw te krijgen?

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik draai hem op een amd athlon xp 3000+, radeon 9800 pro, 1024 ddr in 1280 bij 1024 en hij loopt als een trein.

20. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    nou, om eerlijk gezegd... geen idee :p Ze belde me opeens gewoon een keertje :p. Maar welke ik allemaal al gedaan heb:
    - vrij veel van die dikke patser in dat grote huis op dat kleine eilandje (lekker omschrijving)
    - een paar van die cowboy gast in die limo
    - best een aantal telefoon missies.. (daar zit ik nu soort vast bij een missie op tijd waar je 9 mannetjes moet liquideren)
    - en alle missies bij die kleine haven op de eerste stad
    - veel missies bij die dikke gozer die de haitians haat en een café ownt

vast nog wel meer gedaan maar je moet best veel uitgespeeld hebben wil je naar haar toe mogen volgens mij. Ik heb trouwens net een huis gekocht met helikopterplatvorm!!!! en 3 garages :p

Deel Deze Pagina