Je kunt zoals normaal natuurlijk weer met een politieauto, ambulance en een taxi, weer geld verdienen met die minigames. In de review van de PU staat dat je ook pizza's kunt bezorgen. Wat voor een voertuig moet je dan hebben? (heb namelijk de scooters al geprobeerd)
er zijn 2 pizza restaurants, een dichtbij downtown en een in het eerste gedeelte van de stad, kwenie precies meer waar. Daa achter die pizza restaurants staat een scooter, je gaat daar op en drukt op r3 (tab denk ik, op pc)
Ik heb het geprobeerd maar ik kan de restaurants niet vinden, wat bedoel je precies met downtown.... Zit het ergens dichtbij een spray-shop of gun-shop? Wat dat is makkelijk te vinden op de kaart.
Er zit er eentje in het noorden van de malibu club. Als je van het zuiden afkomt heb je die slinger bocht waar de malibu staat die rij je door tot de eerte straat links en dan moet je die pizza restaurant al zien. Dan heb je er eentje downtown. Als je voor de noordelijke ammoshop staat en je kijkt naar het zuiden gaan dan die straat rechts in en dan bij de t splitsing links en dan helemaal door rijden tot in een bocht dan is het aan de linker dan . En je heb er 1 in little haiti en die zoek je maar lekker zelf die zit vlak bij Kaufman cabs.....
FF verder over GTA VICE CITY: ik zit op 50% in de game ik heb alles al gekocht en alle missies al gedaan. Een vriend van mij zegt dat je nu alle pakjes moet verzamelen om m uit te spelen. KLOPT DIT??? OF WAT MOET IK ANDERS DOEN??? SEND ME A PM PLEASE.
Dit hoeft helemaal niet om hem uit te spelen. Als je echt alle missies hebt gedaan dan heb je hem dus uit. Heb je al aftiteling gezien ? Als je bedoelt dat je 100 % wilt hebben dan moet je idd ook die pakjes allemaal hebben. Kijk voor een complete walkthrough ff op www.gamefaqs.com . Je moet dus bijvoorbeeld alle asset missies gehaald hebben. De vigilante, firetruck, ambulance enz. missies, de missies in het stadion en zo kan ik nog wel ff doorgaan.