1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb iets vaags, draai een tijde windows vista zonder problemen, maar nu zijn mijn IDE CD ROM en DVD ROM BRANDER ineens verdwenen!

    [​IMG]

    ik heb met Apparaatbeheer proberen drivers te vernieuwe enz maar dan krijg je een foutmelding met (code10),, snap er niks meer van, heb ook al andere IDE kabel geprobeerd enz enz,, hoe kan ik dit probleem verhelpe?? :mad:
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij zijn er meerdere problemen met die "ASUS CD0S520B". Typ maar is in op Google.

    Misschien is deze niet compatible met Vista ?

    Kan je op de Asus site misschien "Vista" drivers vinden ?
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hij is wel compatible met vista, want ik het begin deed die het gwn perfect, en die brander van NEC ook, nu ineens allebij spoorloos verdwenen en werken niet meer :mad: ik kan geen vista drivers ervoor vinden op de site van Asus, mss werkt een nieuwe install van vista?

    EDIT// ik heb ff google hellemaal door gespeurd, en heb gevonden dat het aan Deamon Tools ligt, er af gegooid en jah het probleem is verholpen :D dus ik ben weer blij! :)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hoe kan ik games zegmaar in 32-bit "emuleren" want ik heb WinXP 64-bit en verscheidene games zoals NFS: Carbon ( Demo ) en Battlefield 2142 ondersteunen geen XP64.
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik nu allen usb 1.0 heb, wil ik deze graag upgraden naar 2.0 maar kan ik dit gewoon doen door 2.0 poortjes te kopen en aan te sluiten?
    @Supahmaster: Sory, weet het zelf ook niet -> ook last van :mad:
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, je kan gewoon een PCI insteekkaartje kopen ... van ongeveer 10 €

    Note that Windows 95 dit niet ondersteunt :+
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik heb een vraag.

    Ik heb een Nintendo Wifi Stick gekocht en is aangesloten op de usb poort van mijn pc. Is het mogenlijk om die Wifi stick te blijven gebruiken als ik mijn pc op slaap stand zet. Dit doe ik via mijn toetsbord met een slaap functie. Is dit ergens in te stellen? Dat is mijn pc op slaapstand zetten, en het internet en die Wifi stick aan laat.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij werkt dat niet. In slaapstand wordt namelijk bijna alle hardware uitgeschakelt, en blijft alleen alles in het geheugen staan van het moment dat je hem in slaapstand zet meen ik.
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn audiohardware.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Het is dus iets met mijn hardwareinstellingen oid waarschijnlijk. Ik zou alleen niet weten hoe ik het moet oplossen..

    Maar iemand van julie vast wel :)
     
  10. Rikvdknaap

    Rikvdknaap Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik laast ook gewoon ff je audio drivers opnieuwe instaleeren:thumbs:
     
  11. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een nieuwe pc kast gehaald, de X-gear 888 Black.
    Nu wil ik de fan die in de voorkant zit vervangen door een gekleurde, alleen ik kom er met geen mogelijkheid bij, want dan moet eerst de voorkant eraf.
    Het probleem is nu dan ik de voorkant er ook op geen mogelijke manier af krijg:confused:

    Dus als iemand weet hoe ik hem eraf krijg, vertel het me_0/ .
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    owjee ik heb weer een probleem

    sinds gister doet me videokaart raar, als ik een spel opstart en speel dan hangt die opeens vast en staat er op me beelscherm no signal en moet ik me computer rebooten. na het rebooten is me resolutie heel erg laag. nouja dit gebeurt sinds gister hele tijd. ik heb nu me ouwe videokaart erin gedaan en er is geen probleem.

    specs

    AMD Athlon 2800+ (barton)
    2x512mb DDR PC3200
    Asrock K7vta+
    2 HDD 80 + 120gig
    300W cheap ass voeding
    Ati 9800 pro 256mb + Zalman VF700 AlCu
    gebruik nu ati 9250

    ik denk zelf dat het aan de voeding ligt maar ik heb opzich geen idee
     
  13. seani

    seani Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal ff uitleggen waar het over gaat ik heb world of warcraft op mijn pc maar als ik hem opstart dan gaat hij soms meteen op standby en doet hij nix meer en moet ik hem rebooten en heel soms kom ik in de wereld maar da gaat hij weer op standby binnen 10 seconde :confused:
    ik heb ff een lijstje maken van de onderdelen in mijn computer:

    Processor: 754 AMD Sempron 3000 1.8GHz 64bit
    Moederbord: MSI K8T Neo-V V2.0 754
    geheugen: 400 Kingston 512 MB DDR
    Grafische kaart: ASUS Radeon A9250 128MB TV-out, DVi
    Harde schijf: 250GB 7200 samsung SP251 4N 4MB
    Behuizing: Codegen 6001L-1 ATX 400W beige
    DVD-Speler: Samsung 16/48x bulk beige
    Floppy-drive: 3,5" Floppy 1,44 MB beige

    dus als iemand mij kan uitleggen waar het aan ligt ben ik heel erg blij :)
     
  14. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel de oude drivers van je Ati 9250 eraf gehaald, en er nieuwe drivers voor je Ati 9800 pro op je computer gezet? Aangezien de drivers voor de 2 kaarten verschillend zijn.

    Klik
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze systeem al een half jaar en ik heb de drivers geinstalleerd
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  16. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Met mijn case was het het geval dat je een harde ruk aan de onderkant moest geven om de voorkant er vanaf te halen. Dit is natuurlijk volledig op eigen risico :+

    Succes \o/

    ps. er zat bij mij een opening aan de onderkant van de voorkant waar je je hand in kon stoppen om er zo een ruk aan te geven. Ging niet makkelijk.
     
  17. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, als je geen probleem hebt met die andere videokaart dan denk ik niet dat het aan de voeding ligt. De 9800 trekt nou ook niet giga veel stroom en een 300w voeding zou genoeg moeten wezen. Wel een mogelijkheid is dat je zalman fan niet goed op je videokaart zit. Kan je makkelijk checken door gewoon de geavanceerde besturingssoftware te downen van ati en dan bij 'overdrive' te kijken wat de temp is. Op idle zou dat zeker niet meer moeten zijn dan zo'n 50 graden. Start n's een spelletje op en alt-tab regelmatig om te checken hoe heet ie wordt. Als dat ook niet werkt ga ik weer denken 8)

    tevens succes \o/

    edit: sorry voor de dubbelpost, had ze ff in 1 bericht moeten knikkeren... heb ik niet gedaan
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  18. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0

    Thnx, zal het proberen zodra ik thuis ben.

    Bij mij kan je er aan de onderkant moeilijk bijkomen door het USB en speaker printplaatje, maar ik trek er wel een paar keer aan, en anders maar forceren he 8) :+ .
     
  19. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij moest je gewoon de volledige voorkant/frontpanel eraf trekken. Goeie ruk dan kwam het hele zooitje eraf. Gebruik tegenwoordig geen kast meer :+ PC ligt gewoon op achter me schuine muur; koud, droog en je ziet hem niet :D
     
  20. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met alle macht geprobeerd maar geen succes...


    Edit: Net eens even goed gekeken, maar het lijkt wel of de voorkant met popnagels vast zit :confused:

    Edit2: Het gaat dus om deze kast he: X-Gear 888 Black 400W .C888K

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina