Ik had net een draadje opgestart om een router te verkopen. Deze wordt gesloten omdat er geen pc hardware aangeboden mag worden. Dat is natuurlijk volkomen terecht. Maar is een router wel puur pc hardware, dat denk ik namelijk niet. Een router heb je namelijk nodig om fatsoenlijk op xbox Live! te kunnen. Ik vind deze hardware dus dusdanig xbox gerelateerd dat er een hoop mensen hier op het forum wel interesse in zouden hebben. Dus ik pleit ervoor dat xbox gerelateerde hardware (ik denk dus alleen routers/hubs/switches) wel op xbazar aangeboden moeten kunnen worden. Immers wie heeft er last van? en je kunt het goed voor je groene doos gebruiken.
Ze moeten ergens een grens trekken. En als ze dit toestaan is krijg je weer dat ze netwerkkaarten en -kabels willen gaan verkopen, want dat heb je dan ook nodig. Ik zelf heb geen problemen met verkoop hardware, maar doe alles of niets.
Probeer dan marktplaats of tweakers.net. 't is immers geen Xbox-only hardware zoals controllers etc. Ik denk dat het daarom niet mag.
Ik had het niet beter kunnen zeggen Je zou alles met een omweg aan een Xbox kunnen hangen, alleen gaan we dan teveel op een martkplaats.nl lijken en dat is niet de bedoeling. Het gaat hier over games, laten we het daar bij houden.
He, laten we TV's gaan aanbieden...zonder tv kan je niet fatsoenlijk TV kijken nee, XBW heeft gelijk, sorry blaauw. en trouwens, op marktplaats of eBay kan je nog beter van je router afkomen ook, omdat ik denk dat er daar meer mensen op zoek zijn naar een router. hier zoekt iedereen games en consoles
Het gaat mij ook niet om dat ik die router kwijt raak. Natuurlijk weet ik dat daar ook andere manieren voor zijn. Ik wou alleen de discussie starten wat jullie ervan vonden om xbox gerelateerde hardware aan te mogen bieden hier op xbw, maar de meesten zijn hier op tegen zoals het nu lijkt.
Ik denk dat het uitbreiden van het assortiment niet echt handig is simpelweg omdat het er al zo enorm druk is.
Misschien Xbazar dan toch onderverdelen?? Ik denk dat er wel behoefte aan is onder de members. Misschien een poll?? Moet het in xbazar toegestaan zijn xbox gerelateerde Hardware aan te bieden? - Ja, dat kan er makkelijk bij - Ja, maar dan moet xbazar opgedeeld worden - Nee, dat wordt een zooitje denk ik
Maar stel dan maak je de volgende onderverdeling: Xbox games aangeboden Xbox Hardware aangeboden Xbox games gevraagd Xbox hardware gevraagd Dan zet je 2 mods op hhet aangeboden gedeelte en 1 mod op het gevrgaagd gedeelte. Ik denk dat dat best goed uitvoerbaar en handhaafbaar is.
Dit is een Xbox forum, geen Xbazar forum. Als we Xbazar gaan onderverdelen dan richten we teveel op het handelen in spullen ipv dat we een Xbox community aan het opbouwen zijn. Dat jij een router Xbox gerelateerd vind wil niet meteen zeggen dat het zo is, daar ga je al de fout in. Routers hebben in principe niks met Xbox te maken omdat je zonder router net zo makkelijk op Live kan. Je kan alles wel in verband zetten met een Xbox, maar we moeten gewoon grenzen trekken
Waarom ga ik nou weer de fout in?? Ik zeg toch niet dat het zo is, dan moet je goed lezen ik wil alleen de discussie aangaan of het zo is. Dit gedeelte van het forum staat namelijk suggesties boven, dus ik doe een suggestie. Dat betekent kijken of er behoefte aan is en wat jullie er als crew van vinden. Nou het blijkt dus dat jullie het niet zien zitten, prima. Jij begint me hier zowat aan te vallen omdat ik een suggestie post in het suggesties forum...... schaf dan heel het suggestie forum af zou ik zeggen.
Je poll maakt al duidelijk dat je de router Xbox gerelateerd vindt, de opties duiden alleen aan of er meer spullen mogen worden aangeboden. Nergens kan ik de optie terug vinden: "Een router heeft niks met Xbox te maken". Het was niet de bedoeling om je aan te vallen, sorry hiervoor, ik wou alleen iets duidelijk maken