Gast, er is ook nog een normale manier van je HD leegmaken namelijk formatteren.
Ik ben pas 16 en formatteerde mijn pc ook toen ik 14 was. Leeftijd boeit niet zo, geloof me.
De normale manier van formatteren (naar mijn mening). Kijk in je bios (op Del/Fx ofzo drukken als je computer opstart (staatonderin het beeld)) dan ga je met de pijltjes van je toetsenbord naar het tabje boot sequence(?) en controleer je of er bij primary boot device "cd-rom drive" staat. Zal waarschijnlijk het merk van je cd-rom drive staan. Als dit zo is prima! Dan niks veranderen! Als dit niet zo is en hij op floppy staat moet je de primary boot device de cd-rom speler maken en de secondary floppy. Ik denk eigenlijk dat dit al goed staat.
Als je dit hebt gedaan kan je de computer opnieuw opstarten met de windows xp cd erin. Dan krijg je na een tijdje vanzelf een dialoogje met "wilt u windows via de cd opstarten klik op f6" Zou ook iets anders vermeld kunnen zijn. Dan druk je op f6 en dan wijzigt het zich vanzelf eigenlijk. Ik zou zeggen ga dit eerst eens proberen en als je dan een scherm tegen komt waarvan je niet zeker bent vraag je 't even. Ik weet namelijk niet de precieze stappen uit m'n hoofd. En lord_armada, ik zou 't is zelf doen. Het is eigenlijk gewoon de instructies opvolgen, me vader kan 't zelfs .
Laatst bewerkt: 15 mei 2006