PC herkent IPod Mini niet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkon 83, 8 aug 2006.

1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt waar. :): Ik denk dat heel veel andere hier ook last van hebben (heb het al een hele tijd, maar wil nu toch eens actie ondernemen) Hoe los ik dit op? Windows heb ik er al opnieuw opgegooid. Eerst deed die het gewoon, maar waarom nu niet meer?

Ik baal echt enorm (al een hele tijd)

HELP :)

2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer hem eens in een andere usb poort te stoppen.. mijn pc herkent mijn webcam ook als ik hem in die ene daarzo in de achterkant stop (de 3e van onder :+ ) gewoon alle poorten proberen..

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan. Toch bedankt :thumbs:

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Op de website van Apple > iPod staat ergens een document / faq met mogelijke oplossingen.
    Heb het zelf ook gehad. In Winamp kon ik er gewoon mee werken, maar iTunes herkende mijn iPod niet. Moest Windows eropnieuw opzetten, maar het is niet prettig als je dat steeds moet doen. Heb iPod nu even met Mac configuratie staan en nog niet getest na herinstall Windows.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Drivers eerst geinstalleerd voordat je die ipod mini erinpropt?

6. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *vind multi quoten handig :)

Ja, dat had ik gevonden, maar hielp niets. Maar mijn PC herkent mijn IPod als onbekende hardware |:-

Yep.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En installatie-cd die bij je iPod zat eens proberen, voor zover je dat nog niet gedaan had?

8. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vrees ik het ergste.. wat voor besturings systeem heb je? mijn moeder heeft namelijk ook nog zo'n HELE OUDE laptop met windows 95 erop en ik had dat ding ff naar me kamer genomen om wat met mp3 te klooien (maakt verder ook niet uit) maar die laptop zei ook van mijn usb-stick dat het onbekende hardware was.. daarna probeerde ik met mijn mp3 speler en zelfs als ik de drivers met cd enzo installeerde dan bleef het onbekende hardware.. kwam dus door windows 95.. :eek: niet dat ik denk dat jij windows 95 hebt maar dus gewoon de oudere besturings systemen zijn tja.. te oud =P bij windows 2000 doet hij het nog wel (gebruikt me zus namelijk en heeft ook ipod)

Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Al een hard-reset geprobeerd.

10. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit pas ook met mn Creative Zen. Normaal kun je dit gewoon openen met windows verkenner enz. Maar Windows gaf nu ook aan dat het onbekende/niet goed functionerende hardware was en telkens als ik hem aansloot flipte mn zen ook en moest ik de batterij eruit halen om hem uit te zetten. Na 2 dagen liggen kloten met instellingen, software enz enz. geprobeerd met een andere USB kabel. En ineens werkte het weer perfect.. :? Mss het proberen waard?

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Had het vanavond nog met mijn TomTom GO 910.
    Windows herkende ineens de TomTom niet meer.
    Alle USB 2.0 poorten geprobeerd zonder succes , andere aparaten herkende die wel.

TomTom gereset en toen herkende de pc de TT wel ??

12. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit ook gehad... ik ben naar de Mediamarkt gegaan, heb een nieuwe gehad (A)

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Soms heb ik dit ook met mijn W800I..

Dit helpt ook wel eens:

Ga naar start>Uitvoeren> E:\ of F:\ Ligt eraan..

De meeste keren ziet de PC hem als een verwisselbare schijf..misschien helpt het je?

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet em als onbekende hardware, dus me pc doet er verder niets mee.... :'-(

15. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is waarschijnlijk opgetreden doordat je de driver cd pas later hebt laten lopen. Daardoor is je ipod als onbekende hardware aangetroffen en heeft die noem het maar USB id als sticker onbekende hardware gekregen. Andere poort kiezen heeft dus geen invloed.

Oplossing:

We moeten via de hardware manager de non present devices zichtbaar maken en de unknown device(s) verwijderen uit het usb gedeelte van de hardware manager.

1) Disconnect Ipod.
    2) Installeer driver cd (itunes enz), mocht je dit nog niet gedaan hebben.
    :cool: Voer de volgende handeling uit:
    http://support.microsoft.com/?kbid=241257
    Is voor Windows 2000 maar werkt hetzelfde op windows xp.

je kan ipv ban bovenstaande ook het volgende doen: rechtsklikken op "my computer", kies properties, kies tabblad advanced, klik button "environment variables".Bij het venster: "system variables", klik op button "new", vul in bij "Variable name:" devmgr_show_nonpresent_devices, vul in bij "Variable Value:" 1 . Klik op button "ok". Je kan de nog openstaande vensters nu sluiten.

Open vervolgens de hardware manager van windows xp en kies bij "view", Show hidden devices. Wat nu eigenlijk zou moeten zijn: laat de wel bij het systeem bekende (in jou geval dus ook onbekende ;) maar momenteel niet aanwezige hardware zien.

4) Vouw stukje "Universal Serial Bus Controllers" uit en zoek naar "unknown device" vermelding(en) en uninstall deze )rechtsklikken en actie kiezen.

5) Sluit je Ipod opnieuw aan, je kan eventueel ook nog de zojuist aangemaakte waarde devmgr_show_nonpresent_devices verwijderen.

Sorry ik heb engelse Windows XP Pro. :D

16. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar ook last van met me philips psa615, 6gig, en ik weet begod niet hoe ik het wil maken, ik wil hem tog verkopen dus als er mensen zijn die em willen kopen, dan hoor k het graag de prijs krijg ej dan te horen;),, je ken em op komen halen en als het neit te ver is, dan kom ik em wel brengen

17. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Misjien moet je ff mein post leesuh dan sie je wat je ken doen. PS het is eigenlijk verboden op dit forum om freestyle te schrijven :) .

18. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jonge, da weet ik ook wel, ik zit hier al langer als jouw en heb meer posts als jouw dussssssss:p

Deel Deze Pagina