PC krijg niej geformatteerd

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jackson, 21 aug 2004.

1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een pc:p maar ik krijg em niej uit het startschrem geformatteerd, ik bedoel het scherm meteen als je hem aanzet, ik heb de cd van proffesional en al erbij, maar ik krijg em niej geformatteerd, weten jullie hoe ik da moet doen zeg dan ff.:p
    bedankt alvast:)

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Drive image se moet het mee lukken, dat moet je op een floppy zetten en dan erin drukken dan kun je hem terug zetten naar factory backup!

greetz wooly

3. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nu int nederlands graag want ik begrijp het niej erg...:p
    neej maar het is zo ik duw de cd erin, dan doet ie gewoon normaal dan krijg ik zo'n scherm met normaal starten veilige modus enzo, douk op normaal starten, gaat ie verder laad ie zeg mar in da scherm, dat dei balk steeds rondracet, dan issie klaar en dan krijg je een blauw scherm nog geen seconde en dan gaat de computer weer terug naart begin :mad::mad: :"( please help:):D:D

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    over nederlands gesproken :+ ,

ik heb het probleem ook gehad met windows XP en kreeg mijn harde schijf ook niet geformatteerd. Bij de winkel vertelden ze dat het ook kan door windows2000 eroverheen te installeren, dit is nog dos gestuurd en kun je via de ms-dos prompt: format c: als opdracht indgeven en je harde schijf wordt geformatteerd inc. windows XP......het is niet de snelste manier en er zullen vast betere zijn, maar het heeft voor mij geholpen....

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Weet niet of het werkt, maar ik formateer hem altijd als volgt:
    Start comptur. Ga naar je bios. In de bios ga je naar boot scherm. Dan zet je je cd/dvd speler helemaal bovenaan het rijtje. Dan start ie windows van de cd (als je windows xp cd erin hebt). En dan gewoon de stappen volgen. Hoop dat je hier wat meek kan :)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wil je xp opnieuw drop zetten ofzo?? want dan kan je tog gewoon de cd erin stoppen en dan xp installeren kiezen
    dan maakt ie de schijf tog ook leeg ofnie???

zo heb ik het gedaan

7. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Of start op met een win98 bootdisk, zodra je in Dos zit , Fdisk dan de scrhijven weghalen en op nieuwe aanmaken , formateren en dan een besturingsysteem erop zetten.

8. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    neej, ik heb alles er nog gewoon op staan enzo, maar ik kom windows gewoon niej mir in.
    dus dan moek er alles mar afgooien.
    maar ik heb het geprobeerd op jullie manier met de cd erin dan ga ik exiten uit bios en dan doet ie heletijd wir etzelfde.
    opstarten laden, blauw scherm. opstarten laden, blauw scherm. opstarten laden, blauw scherm. zo hele tijd:confused:

9. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik wa aan denk ja cyper bedankt voor reply.:)

10. FabianNL

FabianNL Guest

jackson, leer of ff schrijven of maak ff een woordenboekje "jacksons - Nederlands" aub...

11. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    waar bemoei je je eigen meej.?
    je bent toch gin mod ofwel, als hullie da zeggen dan probeerk normaal te chatte, maar as gij deh zeet, dan doek deh niej, veur jou hek gin respect veur de mods wel,
    mar kheb nu de bootdisk dus et zal wel lukke meej het formateruh

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    soms schaam ik me dat ik in Tilburg woon.....gelukkig niet meer voor lang :)

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja ik vind het altijd wel grappig om te zien dat die mensen niet door hebben dat mensen ze zo met minder respect behandelen en ze minder graag geholpen worden dan bij een goede NL post.

14. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik ga me eigen beschaafd houden.
    ik heb de windows 2000 cd. maar als ik die erin douw, dan doettie nog steeds niks, dus please help

15. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    maar de bedoeling is om uiteindelijk XP erop te krijgen....toch...als je eerst 2000 wil installeren kun je op internet bijvoorbeeld hier: http://freepctech.com/pc/002/files010.shtml een boot disk downloaden. die stop je erin en dan kun je als het goed is 2000 installeren.....er zijn bootdisks voor elke windows versie te downloaden...ook voor XP. Misschien is het mogelijk om meteen XP te installeren en dan formatteerd heteerst de computer...succes ermee....

PS.....zo erg is het ook alweer niet om in Tilburg te wonen....:)

16. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha, idd daar kan ik inkomen. :+

17. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    is een vette stad hoor tilburg>?:p:p

18. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, ik wil niet hatelijk zijn, maar als je hem al niet geformateerd krijgt, krijg je hem dan wel weer geinstalleerd (met windows enzo)

19. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    neej is niet hatelijk maar magk dan is ffkes naar jou brengen,
    het is gewoon zo ik duw de WinXP cd erin, hij doet niks hij gaat gewoon heletijd verder en als ik die cd er opnieuw in doe dan laad ie em maar gaat gewoon heletijd verder met: opstarten laden blauw scherm en zo hele tijd, je kunt niet lezen wat er opt blauwe scherm staat want die staat er nog geen seconde.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

hagnees :+

Deel Deze Pagina