[PC] Lege map komt terug na verwijderen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door psp-user, 12 nov 2007.

1. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een lege map, waar wel veel instond een tijd terug, toen leeggehaald, en wilde lege map verwijderen. Gedaan, maar kwam steeds terug. Ik denk misschien is hij in gebruik op dat moment. maar ik keek net weer en hij komt weer terug, weet iemand hoe ik deze map wel echt kan verwijderen en hij niet ineens weer terug komt.

Grtzz

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Eventjes verplaatst naar PC subforum. Dit hoort niet in The Green Mile ;)

Anyway, stel eens in dat je de verborgen bestanden ook kunt zien. Misschien zit er wel iets in wat toch gebruikt wordt, maar niet te zien is. Maar vaak wordt dan juist een error aangegeven als je een map wilt verwijderen, dus het is iets vreemd.

3. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    of het is deel van (bijv.) limewire, als jij een map van limewire verwijderd, maakt hij automatisch weer een nieuwe aan, omdat het gwoon bij het programma hoort. zo zijn er wel meer programma's die zelf mappen maken omdat die gwoon nodig zijn, ookal is die leeg, mischien is die wel ooit nodig, hopelijk is je vraag nu beantwoord :D

4. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Excuses, ik zag alleen PC Gaming dus dacht zet het hier.

Ik heb nu net eens naar die instellingen gekeken, dat verborgen aan gevinkt, en nu nog maals verwijderd. Hij staat nu ook echt in de prullenbak zie ik, daar heb ik eerst niet naar gekeken, ik hoop dat het nu weg is.O-)

Inderdaad dit wist ik wel zelf al maar goed dat je het zegt. Alleen deze map heb ik zelf een keer aangemaakt, hij heet nog Wintersport CD hahaO-):b:

Ik had daar wat muziek in staan, dat allemaal verplaatst naar externe hdd. Ik laat het weten als het is gelukt, en hij dus dicht kan, maar voorlopig nog niet voordat hij weer terug komt haha.

Grtz

5. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig is hij nog weg whaha :lol:

Nee geintje, maar hij is nu weg en heb al wat keren gekeken en herstart, hij lijkt weg te zijn.:)

6. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet, hij is weer terug dus het heft niet geholpen, iemand anders nog tips?

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je de muziek geript met Windows Media Player?
    Kijk dan ff daar waar de mappen waar het wordt opgeslagen is ingesteld.

Heb je de muziek gedownload met een of ander programma?
    Kijk dan ff daar waar de mappen waar het wordt opgeslagen is ingesteld.

Heb je de wintersport cd gebrand met een of ander brandprogramma (of die rommel van windows?)
    Kijk dan ff daar waar de mappen op staan ingesteld.

etc ...

8. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahh jawel ´t klopt.. denk ik:p

ik zie nu bij windows media player staan dat als hij een cd gaat rippen hij daarin de muziek zet, daarom komt die steeds auto-terug.. ik ga hem nu verwijderen en denk dat dit het was.

laat dit topic svp nog ff open voor als het weer fout gaat...

grtzz

Deel Deze Pagina