Ik zit vast in Max Payne 2. Ik zit in Part 3 en in Chapter 8. Nadat je met het liftje voor de rolstoel van Vlad omhoog bent gekomen, ga je door de deur en dan kom je in een open ruimte. Vlad staat op een hoog gelegen platform waar hij Molotov cocktails van af gooit. Het is de bedoeling dat het platform lager komt te hangen. Om dit te doen, moet je op vier punten schieten, waardoor het platform omlaag stort. Als je dit hebt gedaan, is het platform nog steeds hoger dan jij en Vlad gooit nu dinamiet staven naar beneden. Het platform moet opnieuw neerstorten, zodat Vlad op dezelfde hoogte staat als Max. Je moet opnieuw op bepaalde punten schieten, zodat het platform opnieuw neer stort. Ik weet niet waar je nu op moet schieten. Wie weet wel waar je op moet schietn zodat het platform voor de tweede keer neerstort???
jah schiet de ringen van het plafond af en dan nog een keer of de stafen uit de ringen schieten zodat alles naar beneden valt. dan heb je uitgespeeld
Ok, het is gelukt. Het was niet zo heel moeilijk. Was ff goed kijken waar ik nou precies op moest schieten. iig bedankt voor de reacties.