Wie weet of het mogelijk is om een USB PC stuur (dmv omvormkabel usb-> XBOX) te gebruiken is op de XBOX, bv. de Logitech Momo Of weet iemand of het mogelijk is om een PS2 stuur (dmv omvormkabel PS2-> XBOX) te gebruiken is op de XBOX, bv. GT4 Logitech Driving Force Pro. De omvormkabels zijn wel verkrijgbaar: PS2 omvormkabel USB omvormkabel Ben namelijk in het bezit van de Williams F1 stuur en een Playseat, maar het stuur zit niet echt geweldig erop. En de PC en PS2 sturen van Logitech zijn gewoon veeeeeeel beter.
ik heb zo'n usb verloop kabel. Maar b.v. een Thrustmaster joystick (usb) werkt niet op de xbox. Ben benieuwd of een stuur wel zal werken (ik denk het niet). Maar wie weet krijgen we positief nieuws
Ik neem aan dat die Thrustmaster joystick voor de pc is ? Misschien dat het daarom niet werkt. I hope so
Ik ben benieuwd of je Driving Force Pro stuurtje met zo'n kabeltje op de Xbox werkt Patsem. Keep us informed! Het stuur is namelijk te zalig voor woorden, zou mooi zijn als ik em ook met Xbox spellen kan gebruiken (dan maar zonder 900 graden functie en waarschijnlijk Force Feedback). Maar ik geef het ongeveer 10% kans. Vooral omdat het een Force Feedback stuur is, wat de Xbox standaard nog niet ondersteunt.
idd het was een PC joystick. Laten we hopen dat dit experiment met het stuur gaat lukken. Dan is mijn volgende aankoop een fatsoenlijk stuurtje.
Nou met veel verdriet kan ik jullie melden dat het experiment mislukt is. De lampjes op mijn stuur gaan wel aan en het stuur begint ook wel te draaien bij het opstarten van het spel. Je snapt wel dat ik gelijk begon te glimlachen. Helaas te vroeg gelachen. De lampjes gaan net zo snel weer uit en verder niets. Wil er nog iemand zo'n kabeltje kopen ?
Ik zou er niet op rekenen. De PS2 heeft namelijk een perfect 'stuurtjes spel', dit in tegenstelling tot de Xbox die zo'n spel als GT3/4 niet heeft.
Jammer Jammer Jammer Moet ik opzoek naar een ander stuur, misschien is DIT iets. Is alleen haast niet te krijgen in Nederland, in UK wel en wordt hij ook goed aangeprezen. Ga kijken of ik er één kan bestellen.