PC op tv aansluiten

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door swordman, 4 nov 2005.

1. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik wil graag me pc aansuite op me tv/video om films te kijke en dat soort dingen nu zijn mijn vragen hoe moet ik dat doen ?
    ik heb in met TV niet een rechtstrekse aansluiting voor zo'n kabeltje maar wel een scart waar die in kan, of kan hij in de video recorder ?
    Moet ik nog een programma downloade/instalere zoja welke ?
    (Ik heb een GeForce FX 5200 kabeltje en alles heb k)

alvast bedankt

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    TV op PC aansluiten dus. Niet andersom, zoals je topictitel vermeldt.

Programma downloaden installeren: ja, de nieuwste drivers van nVidia. Daar kan je genoeg mee instellen.

Je moet een kabel vanaf je videokaart naar het SCART-blok doen. Dan moet het werken. Of niet, en je krijgt zwart-wit beeld, dan weet ik het ook niet. Dat heb ik namelijk ook. :{

3. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok dat doet t thanks k heb trouwens gewoon kleuren beeld hoor.
    maar nu t volgende t beeld is niet echt helder op t bureuablad met een film wel gewoon, kan dit ligge aan dat de scrt niet helemaal 100% meer is of hoort dat of moet k gewoon een instelling wijzigen ?

4. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet gewoon de lage tv resolutie? Een vriend van mij had dit in ieder geval ook, en het leek wel 'normaal'

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je bureaublad heeft een hoge resolutie, en de gedownloade film die je wil afspelen niet. Je tv heeft ook een lage resolutie, dus dat komt mooi uit :+

6. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zwart-wit beeld krijg je omdat je waarschijnlijk een s-video out met een video out verwisselt (bijv door een koppelstukje) dat werkt nl niet. s-video moet in een s-video aansluiting, video in een video :)

Dat wazige beeld is normaal, idd omdat de tv resolutie te laag is. Bij een plasma of lcd tv krijg je dit pas normaal te zien.

Deel Deze Pagina