pc pakt webcam niet meer.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door basovich, 6 jul 2006.

1. basovich

basovich Guest

hallo,

ik heb al een paar jaar een webcam (quickcam traveler van logitech) en heb hem met alle plezier gebruikt, maar nu ik hem sinds een paar dagen weer wilt gebruiken zegt de pc dat hij niet meer is aangesloten.
    En als ik de usb kabel erin en eruit haal zegt ie dat er een storing in de hubpoort zitten (er zitten waarschijnlijk teveel usb apparaten in de pc) dus ik haal een aantal usb apparaten eruit en stop die van de webcam er weer in..hetzelfde pakkiejan: storing van hubpoorten. Hij laat dit bericht ook maar heel soms zien want als ik hem dan erin en eruit haal laat hij dat bericht weer niet zien :confused:... ik heb de software van de webcam al een paar x opnieuw geinstalleerd maar weer geeft ie aan dat ik de webcam moet aansluiten.

kan iemand mij helpen?!!

alvast bedankt,

basovich

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vorige week precies hetzelfde probleem gehad! Niet met een webcam, maar met een cradle van m'n pda. Ik heb het probleem verholpen door de chipset drivers van m'n moederbord opnieuw te installeren.

3. basovich

basovich Guest

en hoe doe je dat:cool:?..worden er dan bestanden weggehaald oid??

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, je overschrijft dan de oude bestanden met de nieuwe bestanden :). Je moet allereerst weten welke chipset er op je moederbord zit. Als je dit tooltje even download en opstart, kan je het zo uitlezen. Wanneer je weet om welke chipset het gaat, kan je gewoon even de drivers via de website van de fabrikant downloaden :).

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  5. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Installeer alles ff opnieuw!!

6. basovich

basovich Guest

|:-

7. basovich

basovich Guest

oké hartstikke bedankt, ik zal het wel even bekijken :).

Deel Deze Pagina