[PC] Perimeter : Real Time Strategy Reborn

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door PBateman, 30 mei 2004.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    PERIMETER : REAL TIME STRATEGY REBORN

Een nieuwe Real Time Strategy game, met eindelijk eens vernieuwing in het genre.

Ik zit nu in missie 6, en het wordt steeds leuker.

Het 'vernieuwende' is dat je je basis steeds verder uit MOET breiden om te winnen, echt ouderwets territorium pikken zeg maar...

Je kan dan ook delen van de basis van je tegenstander overnemen, en al zijn energy generators innemen, die in het spel voor je enige vorm van inkomen zorgen nml. energy :)

Je laat dan werkers (Brigadiers) de grond om je generators heen veranderen, zodat je daar later ook weer allerlei gebouwen etc neer kan zetten, en je zo meer en meer energy krijgt om bv. units te kopen.

Er zijn 3 basis units, nml. Soldiers, Officers en Technicians, die je als squads ter plekke kan ''morphen'' in allerlei verschillende gevechtseenheden. (denk aan tanks, raketlanceerders, soort helicopters, ondergrondse eenheden etc.)

Kom je dus een basis binnen met je helicopters, en je ziet dat er alleen maar anti-air kanonnen staan, dan kun je snel nog even veranderen in tanks, om zijn basis aan gort te schieten.

Verder kun je ook als je aangevallen wordt een shield om je basis heen aan zetten, de Perimeter !

Ziet er erg goed uit, bijna niks komt er doorheen, maar het vreet energy...

Erg tof spel IMO, en volgens mij heel veel nieuwe strategische mogelijkheden die je niet ziet in bv. C&C Generals of Warcraft...

Zijn er meer mensen die dit spel gekocht hebben ?

Zo ja, graag meningen natuurlijk, en als iemand een potje online wil spelen ?

Laatst bewerkt: 30 mei 2004
  2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet, maar wel strax nog gezien op Gammo. 't Ziet er goed uit, en ik denk wel zal gaan kopen/downloaden. Juist omdat ie net iets anders is dan andere strategy's lijkt ie me wel de moeite waard.

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb het nog niet gespeeld....ga ik wel doen als ik aankomende week de nieuwe 3d kaart heb. Die ik nu heb is kapot....fijn....

Op www.gamershell.com staat een demo van het spel. Zowel een singleplayer demo als een multiplayer demo. Dus check it out zou ik zo zeggen. Misschien verstandig alvorens te game te gaan kopen.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga nu ff de demo dlen.. Als een grote fan van rts wil ik het wel is zelf meemaken wat er zo bijzonder is aan deze rts :) Maarja, ik ben wel SC:BW gewent, dus ik denk niet dat het veel indruk op me kan maken :p

5. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo vind ik eerlijk gezegt een beetje beroerd. zitten nog wel redelijk wat bugs in en het spel loopt ALTIJD vast als ik dat hoofdgebouw kapot heb gemaakt of die van mij kapot is gemaakt

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De demo is inderdaad bagger, de full versie is een stuk stabieler kan ik je vertellen...

Deel Deze Pagina