Zijn er mensen die deze game op de PC spelen? Ik ben er eventjes mee a.d. slag gegaan, maar de performance is echt heel slecht. Ik heb een P4 2.2, met een GeForce 4 MX (don't ask me why) en 512 Mb RAM. Moet (dacht ik) toch wel goed gaan... Maar ontzettend veel slow-down. Ik weet dat er een patch is uitgebracht, maar die heeft ook niet veel geholpen, helaas... Zijn er misschien anderen bij wie die wel goed draait en die het ook met veel plezier spelen? Ik ben te gierig om ook nog eens een PS2 te kopen, dus de PC-versie zou voor mij een goed alternatief kunnen zijn (in combinatie met een PS2-to-USB-adapter natuurlijk en een originele PS2 controller)....
nope nog niet gespeeld, ik koop hem mischien wel als hij op de xbox komt ( tenminste als het dat waar is )
Bij mij loopt het vlekkeloos, maar ja... : P4 3,0 Ghz 1024 MB SDRAM Ati Radeon 9800 Pro p.s. Ik had eerst een Geforce 2 Ultra en blijkbaar ondersteunde het spel alleen vanaf Geforce 3 en de Radeons vanaf de 8500 serie...
Ik heb ff gezocht op soccergaming.tv: veel informatie over allerlei verschillende voetbal-spellen op allerlei verschillende platformen. Veel mensen hebben hetzelfde probleem als ik. Is niet altijd met de patch op te lossen. Soms helpt het om andere detonator-drivers te installeren. Moet ik thuis nog ff proberen... Een laatste optie is het vervangen van m'n video-kaart. Ik zit er wel stiekem aan te denken, omdat ik bijv. ook NFSU erop speel, maar het gaat me weer een smak geld kosten om dat ding te vervangen... Maar hoe speel je het? Met een controller, of gewoon met het keyboard?
Nou ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet vaak speel. Het was ook vooral om dat spel eens te zien...met mn nieuwe config. Maar ik doe alles met ze kieboord
Jammer... Als je dat spel ooit met een controller hebt gespeeld zal je merken hoe lekker dat spel speelt... 't is echt sweeeeet... 't Speelt veel directer dan FIFA. Je hebt veel meer het gevoel dat je controle over de speler + bal hebt... Als je het spel echt gaat spelen, zal je het misschien meer waarderen...
Het spel start eerst een ps2 emulator op dus je hebt een power pc nodig. Hier loopt ie goed op 1280x1024 op een athlon 64 fx-51 met radeon 9800 XT
yep... Ik weet dat het een emulator opstart... Helaas... op die manier haal je echt niet het maximale uit de PC.. .maar goed, keus van Konami geweest... Ik heb op een forum gezien dat een update of teruggang naar nieuwe/oude drivers... ik heb zelf een GeForce 4 MX, waarbij ik nu dan andere Detonator's heb gedownload... met de allernieuwste drivers draait het al iets beter, maar nog niet ideaal... Ik had gelezen dat andere drivers wel beter zouden werken, maar die moet ik nog uitproberen...