pc probleemjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door greenbean, 13 dec 2003.

1. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een paar probleempjes met mijn pc.

ten eerste als ik americas army (spel) opstart geeft hij dat er onvoldoende virtueel geheugen is. dat heb ik nog nooit gehad en windows zelf geeft ook niet aan(soms komt er zon geel venstertje met onvoldoende virtueel geheugen).

ten tweede vraag ik me af wat wisselbestand is (ctrl,alt del). ik heb een wisselbestand van 1.75 gig. dat lijkt me op het eerste gezicht behoorlijk veel. wat is het probleem.

alvast bedankt voor de reacties.

2. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    een wisselbestand is een gedeelte van de vaste schijf wat door Windows gebruikt wordt alsof het RAM geheugen is.

ik heb bij mijn in mijn pc gekeken....mijn wisselbestand is slecht 384 MB groot...ik speel ook wel een America´s Army, maar heb geen problemen...

is er een ander proces wat op de achtergrond meedraaid ofzo.... (viruscanner e.d.)

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het wissel bestand is ongeveer 2½x jouw werkgeheugen.
    Het wordt ook wel virtueel geheugen genoemt.
    Zelf heb ik 512MB en mijn virtueel geheugen staat tussen de 768 Mb t/m 1576Mb.
    Als ik (ctrl, alt , del ) ik druk dan heeft mijn pc nog maar 216MB gebruikt.

Je zou het virtueel geheugen opnieuw kunnen instellen ( configuratiescherm , systeem ) Geadvanceerd.
    Daar staat ook wat aanbevolen wordt door Windows.

AA werkt zonder problemen.

Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  4. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    op hoeveel moet ik dat zetten dan nu staat het op 768 Mb t/m 1576Mb.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de huidige instellingen is een wisselbestand van 1,7Gb behoorlijk hoog.
    Wanneer jouw pc een werkgeheugen heeft van 512Mb dan zijn de instellingen van het virtuele geheugen goed.

Bij taakbeheer kan je ook zien welke processen er actief zijn op jouw pc !!
    Je moet eens alle programma's afsluiten die je niet direct nodig hebt , dan kan je meteen zien als het VM geheugen daalt.

Deel Deze Pagina