sinds kort krijg ik elke keer als ik mijn internet browser open een zoekpagina die ik nooit als mijn startpagina heb gekozen. Ook al verander ik mijn startpagina, het helpt niks want als ik op nieuw opstart staat die pagina die ik niet wil er gewoon weer. ik krijg ook af en toe de melding dat het virtueel geheugen te klein is, hoe en waar kan ik dit groter zetten.
ik heb adaware geinstaleerd, en er zijn flink wat spyware files verwijderd. Alleen is het probleem van de startpagina nog steeds niet opgelost. ps:weet iemand waar in windows ik het virtueel geheugen kan aanpassen??
beantwoord mijn bovenstaande vraag dan ff....want een vriend van mij had dat van die startpagina eerst ook maar om dat optelossen moet ik wel ff bovenstaande dingen weten...
oke.. je moet bij de hoofdgebruiker (ik weet niet of jij dat bent of miss je vader ofzo) moet je naar explorer gaan en dan daar de start pagina veranderen...of zoek een optie waar je kan aanvinken of er word toegestaan verschillende startpagina te gebruiken volgens mij was die er nl wel bij pro maar k weet nie precies ckr.. opzich is het toch niet zo`n probleem dat je een andere startpagina heb of wel? maja suc6