Prototype [yt]y1sg3oVDg7I[/yt] Iemand dit geweldige spel al gespeeld? Vannacht een 1e indruk en die was erg goed voor mij!
ok ik heb nu die street sweep en er staat druk dan beide muis knoppen in maar ik sla dan gewoon hoor...niks geen street sweep ofzo...iemand dat ook of? En ik vind het nog steeds super vet...echt keihard actie! Alleen sommige moves snap ik geen drol
Kijk dat youtube filmpje even.. Ik kan serieus niet begrijpen dat mensen zeggen dat dit er slecht uitziet.. Maar ja, ik ben dan ook een prototype fanboy
Dacht dat deze alleen voor de Xbox was. Gelijk maar even uitproberen, ziet er gaaf uit. Vraag me alleen af hoe het met de controls zit, zijn die een beetje te doen?
Is dat met die Whip? Bij de xbox versie moet je eerst een light attack uitvoeren, gevolgd door een heavy attack. Xbox is dat X,Y, denk dat het op de pc dan leftclick, rightclick moet zijn.
Ah kijk ja dat is die ja! gelijk even uit proberen Vind soms wel irritant met die hunters. Die negeren sommige aanvallen van je gewoon. In de zin van je raakt ze wel en gaat ook wel heal af maar ze blijven jouw dan ook door slaan
Lol pak je GTA 4......dat draait op een monster pc nog kut..... Ik vind dit echt een spel wat het van de gameplay moet hebben, dat dik in orde is. Ik vraag mij alleen af wat die devastator attacks zijn....iemand een idee?
Als je de Critical Mass skill hebt gekocht, wat inhoudt dat wanneer je leven vol is, hij verder nog een stukje blauw wordt, kan je devastator attacks doen. Een soort van alles vernietigende power. Zo moet je het ongeveer zien.
Om die sweep te doen met je idd eerst de linke muisknop en dan de rechte muisknop gebruiken en niet samen.
Dude, het gaat toch vooral om de gameplay.. lekker boeiend dat de graphics niet top notch zijn. Het speelt enorm fijn en ziet er niet eens heel slecht uit! En het is gewoon een bruut spel.
Wordt gek van die limited resoluties van Activision. Wil het spel gewoon op 1680x1050 spelen, maar dat mag niet omdat ik "maar" 320mb GPU heb. Ook al draait het spel als een zonnetje, hetmag niet =/. De fixes op internet werken voor mij ook niet. iemand een idee?