[PC] Raven Shield Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shadow89, 13 dec 2003.

1. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Door ee foutje is de map van Ubi Soft verdwenen, waardoor ik onder andere geen Raven Shield meer kan spelen.
    Als ik via Start -> Configuratiescherm -> Software wil proberen om Raven Shield te verwijderen, krijg ik deze melding:

In InstallShield (R) Setup Launcher is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Ik heb wel een plaatje van de foutmelding, maar op dit moment doet de image uploader die ik gebruik het niet.

Wie weet hoe ik Raven Shield van m'n PC kan verwijderen, zodat ik weer normaal kan spelen?

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hey

misschien kan je proberen op in het setup menu het spel te herstellen ( repair )

Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  3. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het spel ook niet meer opstarten, omdat Windows het bestand:
    C:\Program Files\Red Storm Entertainment\RavenShield\System\RavenShield.exe niet kan vinden.
    En als ik een cd in een drive stop, zodat ik het setup scherm van RS3 zie, kan ik op Uninstall drukken, maar dan krijg ik dezelfde fout.

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    sry maar dan zo ik het ook niet weten
    meestal helpt het herstellen wel

5. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik deed vroeger wel eens als ik een spel had verwijdert niet had uninstalled: dan deed ik de cd van het spel in de cd-rom drive en sloot dan de auto run af. Dan naar deze computer en de map van de cd openen en dan de setup starten meestal kon ik het spel dan gewoon weer installeren zonder fout meldingen.

6. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    yup.... wou ik ook net zeggen, dit zal moeten werken.

7. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, iid heeft gewerkt, thanx.
    Er mag wel een slotje op, probleem is opgelost.

Laatst bewerkt: 14 dec 2003

Deel Deze Pagina