Hallo! Ik heb namelijk hulp nodig met RE4 op de PC, als ik RE4 opstart dan krijg ik het beginfilmpje en zo te zien alles lijkt goed te werken, maar zodra ik de gameplay krijgt dan word mijn scherm zwart en kan ik niks meer, ligt het aan de spel of aan mijn pc..?, Dank u voor alle hulp
Heb zelfde probleem gehad met COD2 begin alles goed gamplay zwart beeld, ik ben terug gegaan naar winkel en kreeg te horen dat het aan PC lag, dat de PC niet alles ondersteunt of dat ik driver niet goed geinstaleerd heb.
Het ligt in ieder geval zeker niet aan het spel want ik heb hem ook en bij mij draait ie perfect. Maar als je om hulp vraagt is het in het vervolg wel iets handiger als je bijv. de specs van je PC erbij zet, dan kunnen wij je eerder en beter helpen
Ik had vroeger dat bij vice city. Na wat prutsel op die oude computer lag het aan mijn geforce 4 kaartje. Toen kwam er een 9800 pro, nieuwe kast(beter koeling), en 512 mb. Toen deed ie het gewoon perfect . Maar nu doe ik weer vice en dan op mijn nieuwe computer en wat is het na 2 jaar weer een zalig spelletje. wheelies doen